مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم گفت: ۳۰۰ نفر از فعالان رسانه‌ای عضو بسیج رسانه استان هستند که از این تعداد ۱۶۰ نفر از خبرنگاران عضو سازمان بسیج رسانه قم هستند.
کد خبر: ۸۸۵۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۲ 08 August 2020

به گزارش تابناک قم، مهدی تاجیک اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که سبب شد برنامه‌های امسال هفته خبرنگار نسبت به سال گذشته متفاوت شود اتفاقاتی است که در طول یک سال اخیر در جامعه فرهنگی و رسانه‌ای استان روی داد و خبرنگاران در این اتفاقات نقش‌آفرینی بیشتری داشتند.

وی افزود: موضوع نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه بود که خبرنگاران نقش بسیار مؤثری در شور و شوق، تبیین و روشنگری و انتخاب صحیح انجام دادند و موضوعی دیگری که خبرنگاران نقش داشتند بحران کرونا بود که در زمینهٔ اطلاع‌رسانی و کمک و تبیین مسائل نقش ویژه‌ای ایفا کردند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم بیان کرد: پس‌ از این که مقام معظم رهبری بر رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه تأکید کردند و از همه آحاد ملت برای حضور دعوت کردند خبرنگاران در این زمینه نقش‌آفرینی کردند و در کنار اقشار مختلف مردم در زمینهٔ کنترل بحران و کمک مؤمنانه و همدلی در خط مقدم بودند که باید از زحمات این قشر زحمت‌کش تقدیر کنیم.

تاجیک ادامه داد: پویش ملی خاطره نگار توسط بسیج رسانه استان برگزار می‌شود که این پویش به مشکلات مردم و همدلی در بحران‌ها و اقتدار ملی و خاطرات تلخ و شیرینی خبرنگاران در عرصه‌های همدلی و کمک مؤمنانه و کنترل بحران کرونا نگاه ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به برگزاری پویش همدلی و مشارکت میان اصحاب رسانه افزود: در این زمینه شماره‌ حسابی دریافت می‌شود و از اصحاب رسانه و عرصه هنر دعوت می‌شود در این پویش شرکت کنند، اولویت توزیع این کمک‌ها اصحاب هنر و رسانه‌ای است که از ویروس کرونا آسیب دیدند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم خاطرنشان کرد: 300 نفر از فعالان رسانه‌ای عضو بسیج رسانه استان هستند که از این تعداد 160 نفر از خبرنگاران عضو سازمان بسیج رسانه قم هستند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار