بر اساس آخرین آمار‌ شمار جانباختگان بیماری کروناویروس در استان فارس، به مرز ۶۰۰ نفر رسید.
کد خبر: ۸۸۵۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ 08 August 2020

تابناک فارس به نقل زا صدا و سیما:معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از روز گذشته تاکنون، متاسفانه ۱۱ هم استانی دیگر جان خود را در اثر بیماری کووید ۱۹ از دست دادند که با این تعداد، مجموع جانباختگان این بیماری در فارس، به ۵۹۹ نفر رسیده است.

دکتر عبدالرسول همتی با اشاره به بررسی۲۲۵ هزار و ۷۸۵ نمونه در آزمایشگاه‌های تشخیصی استان فارس، افزود: از ابتدای شیوع کروناویروس در استان فارس تاکنون، ۳۵هزار و ۷۷۱ مبتلا شناسایی شده است.

وی با اشاره به بستری بودن ۹۰۹ بیمار مشکوک و یا دارای علامت ابتلا به کروناویروس در بیمارستان‌های استان، اظهارداشت: از این تعداد، ۱۰۷ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

همتی، مجموع بهبود یافتگان این بیماری که از مراکز درمانی استان ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند را ۳۲ هزار و ۵۶۵ نفر اعلام کرد.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از مردم استان خواستضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک به عنوان راهکار مهم حفاظت در برابر این بیماری؛ در این اعیاد مبارک با آرزوی سلامتی برای همه هموطنان و مدافعان سلامت، برای شکست این ویروس منحوس و رهایی جهانیان دعا کنند.

برچسب ها: کرونا ، فارس ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار