کد خبر: ۸۸۵۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ 09 August 2020
 
هافبک تدافعی نساجی مازندران گفت: از بس شنیدم گل به استقلال شانسی بوده خسته شدم. گفتم یک گل شانسی دیگر هم بزنیم که دیگر دست بردارند.
 
 
به گزارش خبرورزشی، سیدمحمد میری شاید تا قبل از بازی با استقلال یک بازیکن چندان شناخته شده نبود. او در دیدار با استقلال و از فاصله‌ای ۴۰ متری با یک شوت ناگهانی دروازه سیدحسین حسینی را گشود تا یک‌شبه مشهور شود. همه سراغ این هافبک تدافعی نساجی مازندران را می‌گرفتند، اما بودند برخی افرادی که مدعی شدند گل میری به استقلال شانسی و یک اتفاق بود اما... سیدمحمد میری در دیدارحساس تیمش برابرسپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان دوباره مشابه همان گل را زد تا به همه اهالی فوتبال ایران ثابت کند در گلزنی از فواصل دور و بعید تخصص دارد. با زننده تک‌گل زیبا و ۳ امتیازی نساجی مازندران دقایقی گپ زدیم که ماحصل آن را می‌خوانید.

قبل از هر چیز درباره نقش ویژه خودت در پیروزی بزرگ نساجی مازندران در اصفهان بگو.
به نظرم همه تلاش کردند این موفقیت حاصل شود. تیم ما در ۸ بازی اخیر خود و از زمانی که آقای محمود فکری به تیم اضافه شده باختی را تجربه نکرده است. خوشحالم من هم عضو کوچکی از مجموعه نساجی هستم که از مالک و مدیرعامل بگیرید تا سرپرست، کادر فنی، بازیکنان، گروه پزشکی، کادر رسانه و تدارکات و همه و همه متحد و همدل هستیم. رمز موفقیت تیم نساجی مازندران هم همین یکدلی و وحدت خاص است.

ولی عجب گلی زدی! دفعه اول بی‌تعارف خودمان هم فکر می‌کردیم شاید شانسی بود، اما گل‌هایی می‌زنی که فقط کریم باقری می‌زد.
نه آقا! ما کجا و آقاکریم باقری کجا؟ البته ما در کادر فنی خودمان آقامحمود فکری و آقاسیروس دین‌محمدی را داریم که شوتزنان بزرگی بودند. خودم هم از بس شنیدم گل به استقلال شانسی بوده خسته شدم. گفتم یک گل شانسی دیگر هم بزنیم که دیگر دست بردارند! (می‌خندند).

خودت اهل گیلان هستی؟
بله، من اهل بخش رودبنه حوالی شهرستان لاهیجان استان گیلان هستم. افتخار هم می‌کنم یک گیلانی هستم.

الگوی تو چه کسی است؟
همشهری خودم حمیدرضا منصوری که زمان خودش بهترین گلزن استان گیلان و یک اسطوره در سپیدرود رشت است.

بله، مهاجم فوق العاده‌ای دردهه ۶۰ درترکیب تیم سپیدرود و به ویژه منتخب گیلان بود که گل‌های زیبایی هم به احمدرضا عابدزاده زد و به خاطر شهرستانی بودن به حق خودش در تیم ملی نرسید. منصوری مهاجمی شش‌دانگ، سرزن، گلزن، سرعتی بود و خلاصه آنکه همه ویژگی‌های یک مهاجم ممتاز را داشت. با او در ارتباطی؟
همیشه قبل و بعد از بازی‌های نساجی لطف می‌کند، با من تماس می‌گیرد و احوالم را می‌پرسد.

همبازیانت هم خیلی با آن گل تو شوخی کردند؟
ما در تیم نساجی با هم بسیار صمیمی هستیم. همه با هم رفیق هستیم. بچه‌ها هم با من زیاد شوخی می‌کردند و بعد از گل زدن به استقلال می‌گفتند شانسی بوده و سر به سرم می‌گذاشتند.

این بار با گلی که به سپاهان اصفهان زدی ثابت کردی شانسی نزدی. روی این شوت‌ها تمرین داری؟
از گذشته و زمانی که در ملوان انزلی بودم خیلی روی شوتزنی کار می‌کردم. الان هم در تمرینات با علیرضا حقیقی دوست خوبم که واقعاً حقش دعوت به تیم ملی است خیلی کری می‌خوانیم. این کری‌ها باعث شده پیشرفت کنم و با کمک همبازیانم این گل‌ها را بزنم.

البته از قدیم گفته‌اند تا سه نشه بازی نشه! نمی‌خواهی در ادامه لیگ سومین گل راه دور خودت را بزنی؟
(می‌خندد) ان‌شا‌ءا... به کمک همبازیانم چشم! تا سه نشه بازی نشه، اما واقعاً کار راحتی نیست. باید فضا و شرایط برای شوتزنی مهیا باشد.

آخرین مورد عجیب در مورد تو این است که شوت‌هایت را بدون دورخیز می‌زنی و این حیرت‌انگیز است.
در تمرینات خیلی کار می‌کنم و خداوند هم این لطف را در حق من انجام داده است.

شنیدیم کمی هم مصدوم بودی و قرار نبود جلوی سپاهان بازی کنی.
احساس درد داشتم. قبل از بازی به آقای فکری گفتم درد دارم، اما چون کمبود بازیکن داشتیم باید بازی می‌کردم. خدا را هم شکر می‌کنم که مؤثر بودم و توانستم گل برتری تیم خودم را بزنم.

ظاهراً در قائمشهر هم کلیپ‌های زیادی درباره قدرت شوتزنی تو ساخته‌اند.
قائمشهری‌ها و همه مردم مازندران فوق العاده هستند. نساجی طرفداران بسیار پرشورو خونگرمی دارد که عاشقانه تیم محبوب خود را ستایش می‌کنند. واقعاً مدیون این عزیزان هستم. دو سالی که اینجا هستم برای من پر از خاطره بوده است. دست تک‌تک هواداران نساجی مازندران را می‌بوسم و ازهمه آن‌ها بابت لطف و حمایت بی‌دریغ تشکر می‌کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار