در یکصد و سی و هشتمین نشست روزانه ستاد مدیریت بیماری کووید۱۹ دانشگاه علوم پزشکی شیراز شرایط برگزاری کنکور سراسری در استان فارس و اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲ 10 August 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز دوشنبه ۲۰ مرداد در این نشست با اشاره به برگزاری نشست ستاد ملی مدیریت کرونا در روز گذشته، بر افزایش نظارت‌های بهداشتی در ایام محرم تاکید کرد.

عبدالرسول همتی با بیان اینکه در ماه‌های گذشته ۸۲ تیم نظارتی ویژه کرونا با همکاری سایر دستگاه های اجرایی در سطح استان راه‌اندازی شده و فعالیت‌های صنوف مختلف جامعه پایش و نظارت می‌شود، از تداوم این نظارت‌ها به ویژه در دهه نخست محرم خبر داد و مشارکت بیشتر ادارات، سازمان‌ها و نیروهای بسیج در این زمینه را ضروری برشمرد و گفت: باید با عزمی جدی و همگانی به اهداف اصلی مجموعه سلامت و ارتقای بیشتر شاخص‌های سلامت، دست پیدا کنیم.

او همچنین اضافه کرد: در نشست روز گذشته ستاد ملی مدیریت کرونا روند ارائه خدمات کووید۱۹ در استان‌های مختلف کشور بررسی و استان‌های فارس و آذربایجان شرقی به عنوان استان‌هایی که در این زمینه عملکرد خوبی داشته و روند بستری و مرگ و میر در این استان‌ها کاهش داشته است، معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، در این نشست معاونان و مدیران ارشد دانشگاه گزارشی از اقدامات حوزه‌های دانشگاه در زمینه مقابله با کرونا ارائه دادند و مصوبات روزهای گذشته بررسی و دستورات لازم در بخش‌های مختلف، به اعضای ستاد ابلاغ شد.

ارائه گزارشی از برگزاری نشست مدیران دانشگاه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز و مسئولان هیات‌های مذهبی فارس، از دیگر بخش‌های نشست امروز ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

همچنین مواردی مانند توجه به اهمیت بحث‌های دارویی بیماران کووید۱۹ و جلوگیری از سوء استفاده سودجویان از شرایط موجود وارزیابی و جمع بندی پروتکل‌های آموزشی در زمینه کرونا بررسی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار