روابط عمومی دادگستری استان فارس اعلام کرد : مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان فارس و دیگر متهمین این پرونده در دادگاه بدوی به حبس تعزیری ، جزای نقدی ، شلاق و انفصال از خدمات دولتی محکوم شدند.
کد خبر: ۸۸۶۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲ 11 August 2020

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس اعلام کرد: مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان فارس و دیگر متهمین این پرونده در دادگاه بدوی به حبس تعزیری ، جزای نقدی ، شلاق و انفصال از خدمات دولتی محکوم شدند.

رأّی دادگاه نخستین در خصوص اتهامات مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان فارس صادر شد و متهم ردیف اول این پرونده که پیش از این سمت مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس را بر عهده داشت به اتهام دریافت ۲۸ فقره رشوه تحت تعقیب دستگاه قضایی قرار گرفته بود که پس از برگزاری جلسات دادگاه در شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ شیراز از این حیث به تحمل ۱۰ سال و یک ماه حبس تعزیری ، پرداخت ۱۷ میلیارد و ۹۳۳ میلیون ریال جزای نقدی ، ۷۴ ضربه شلاق و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شد.

این گزارش حاکی است : متهمان ردیف های دوم و سوم این پرونده نیز که به اتهام پرداخت رشوه به متهم ردیف اول تحت تعقیب قرار گرفته بودند نیز هر کدام به تحمل ۳ سال و یک ماه حبس تعزیری محکوم شدند.

همچنین متهم ردیف چهارم این پرونده نیز که با اتهام پرداخت رشوه تحت تعقیب قضایی قرار داشت به تحمل ۷۴ ضربه شلاق تعزیری محکوم شد.

رای صادره در خصوص متهمین این پرونده قابلیت تجدید نظر خواهی در محاکم تجدید نظر استان فارس را دارد.

پیش از این رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه رسیدگی سریع به پرونده های مفاسد اداری و اقتصادی از جمله اولویت های دستگاه قضایی در راستای اجرای سیاست های کلان فساد ستیزی در قوه قضائیه است گفت: برخورد قاطع و در چارچوب قانون همواره در دستور کار دادگستری استان فارس و مورد تأکید مدیریت ارشد قضایی استان فارس است.

حیدرعلی کامیاب کلانتری مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان صبح روز شنبه دهم خردادماه بازداشت شد. کامیاب از ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ مسؤولیت اداره کل ورزش و جوانان فارس را عهده‌دار بوده است ، وی پیش از تصدی این مسؤولیت، مدیرعاملی باشگاه برق، کانونهای ورزشی، رییس هیات های ورزش همگانی و آمادگی جسمانی ودبیرکلی مجمع خیرین ورزش استان فارس را برعهده داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار