شهردار گرمسار:
شهردار گرمسار بابیان اینکه کمبود نیروی اداری چالش جدی شهرداری است، گفت: ۴۶ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری به شهرداری این شهرستان اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۸۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴ 11 August 2020

۴۶ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری گرمسار اختصاص یافت

به گزارش تابناک سمنان: یاسر عربی ظهر سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات این شهرستان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در سالن همایش‌های شهرداری گرمسار ضمن بیان اینکه کمبود نیروی اداری چالش جدی شهرداری است، اظهار داشت: ۴۶ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری به شهرداری این شهرستان اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه درآمدهای ارزش‌افزوده مهم‌ترین منبع درآمدی شهرداری‌ها تا پیش از سال ۹۵ بود، تصریح کرد: ۷۰ درصد اعتبارات این نهاد تا سال ۹۵ از محل درآمدهای ارزش‌افزوده تأمین می‌شد که این رقم در حال حاضر به ۲۵ درصد رسیده است.

اجرای پروژه مجتمع تجاری، فرهنگی و خدماتی شهرداری گرمسار

شهردار گرمسار بابیان اینکه دریافتی شهرداری گرمسار از محل اعتبارات ارزش‌افزوده در سال گذشته ۹ میلیارد تومان بود، افزود: طی چهار سال گذشته شهرداری توانسته وابستگی خود را به این منبع اعتباری به حداقل برساند.

عربی از اجرای پروژه‌های عمرانی شاخص این شهرستان خبر داد و گفت: بازسازی و بهسازی خیابان شهید کاظمی، پروژه پیاده راه شهید نوروزی در مرکز شهر، توسعه فضای سبز با کاشت درختان مثمر و اصلاح شبکه آبیاری درختان و همچنین پروژه مجتمع تجاری، فرهنگی و خدماتی شهرداری از پروژه‌های شاخصی است که در دست اقدام قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه‌ها تحول عظیمی را در زیباسازی و ارائه خدمات به شهروندان گرمسار ایجاد می‌کند.

تدوین برنامه ۵ ساله توسعه اقتصادی و اجتماعی شهر گرمسار

رئیس شورای شهر گرمسار نیز در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان اظهار داشت: بهره‌گیری از ظرفیت جوانان در کمیته‌های مشاوره‌ای شورای شهر گرمسار در دستور کار قرار دارد.

حجت‌الاسلام حسن همتی بابیان اینکه برای نخستین بار مرکز تحقیقات استراتژیک در شورای شهر گرمسار تأسیس‌شده است، بیان کرد: در این مرکز برنامه پنج‌ساله در راستای توسعه اقتصادی و اجتماعی شهر تدوین می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار