مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روزبازارهای شهری در قم خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۱ 12 August 2020

به گزارش تابناک قم، احمدرضا شفیعی با اشاره به ساماندهی روزبازارها در سطح شهر قم، اظهار داشت: قبل از شیوع کرونا ۱۳ بازار به‌صورت خودجوش مانند جمعه‌بازار، شنبه‌بازار و دیگر ایام هفته فعال بودند، اما با توجه به شرایط خاص کشور در کرونا بازارها در سه ماه نخست شیوع بیماری در قم به‌طور کامل تعطیل شد.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با بیان اینکه در راستای حمایت از اقشار ضعیف فعال در بازارهای هفتگی، جلسات متعددی برگزار و قرار شد در چهار مکان روز بازار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برپا شود، افزود: در هر بازاری ۹۰۰ نفر در طول هفته در گردش بودند که تصمیم گرفته شد به یک‌سوم این جمعیت تقلیل یابد و ۲۵۰ نفر با در اختیار داشتن دستکش و ماسک در بازار حضور یابند و محدودیت‌هایی نیز از نظر فروش مواد غذایی باز و کهنه‌فروشی اعمال شود.

شفیعی خاطرنشان کرد: با توجه به این ضوابط بیش از یک ماهی است که روز بازارها با تعداد محدودی از فروشندگان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکیل‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه طبق بررسی‌های انجام‌شده بسیاری از تخلفات شهری ارتباط مستقیمی با آسیب‌های اجتماعی دارد، ابراز کرد: نسبت به گذشته وضعیت بهتری در مدیریت شهر در مقابله با تخلفات داریم و بر روی چهار شاخص بررسی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم یادآور شد: همراهی شهروندان در انجام مأموریت‌ها و حضور دستگاه قضائی و دادستانی و معاونین در حمایت از سیستم شهرداری در رعایت قوانین جای قدردانی دارد تا بتوانیم خدمات خود را به بهترین شکل ارائه دهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار