با پیگیری نماینده شهرستان‌های ممسنی و رستم و هماهنگی با سایر نمایندگان شهرستان‌های استان فارس و نامه‌نگاری با وزیر نیرو خاموشی چهارساعته موتورهای کشاورزی حذف و دستور سابق وزارت نیرو در استان فارس از مورخه ۲۰ مرداد ۹۹ ملغی اعلام شد.
کد خبر: ۸۸۶۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 12 August 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: پس از چند سال گلایه کشاورزان و مشکلاتی که از خاموشی تلمبه‌های آب در شهرستان‌های مختلف فارس متحمل شدند، بالاخره این دستورالعمل لغو شد.

به گفته مدیریت برق شهرستان رستم با پیگیری مجید انصاری نماینده شهرستان‌های ممسنی و رستم و هماهنگی با سایر نمایندگان شهرستان‌های استان فارس و نامه‌نگاری با وزیر نیرو خاموشی چهارساعته موتورهای کشاورزی حذف و دستور سابق وزارت نیرو در استان فارس از مورخه ۲۰ مرداد ۹۹ ملغی اعلام شد.

پیش از این مجید انصاری طی گفتگویی با عنوان خاموشی طولانی برق چاه‌های کشاورزی؛ تهدید اقتصاد کشاورزان که خبرگزاری فارس نیز آن را منتشر کرد، بیان کرده بود: خاموشی برق چاه‌های آب به مدت چهار ساعت در روز، اقتصاد تولیدی کشاورزان را به‌شدت تهدید می‌کند؛ زیرا زمانی که منابع آبی در زمان مناسب به اراضی کشاورزی نرسد به‌طور حتم کیفیت تولید با کاهش روبرو می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار