رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی‌ریز با اعلام 7 مورد مثبت جدید کووید 19 در شهرستان، شمار مبتلایان به کرونا را 168 نفر برشمرد.
کد خبر: ۸۸۶۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲ 12 August 2020

تابناک فارس  روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی‌ریز، دکتر داور آل داود با اشاره به این که از این تعداد چهار نفر زن و سه نفر مرد هستند گفت: بیشتر این بیماران افراد مسن و بین سنین 58 تا 89 ساله هستند و یک نفر نیز 27 ساله است.

وی با اشاره به این که دو نفر از این افراد بدحال و در بیمارستان بستری هستند، حال عمومی دیگر بیماران را خوب توصیف کرد و گفت: این بیماران ساکن شهر نی‌ریز هستند و در مرکز 16 ساعته شهید دکتر فقیهی تست داده‌اند.

او اضافه شدن این هفت مورد مثبت و دو نفر بدحال در بیمارستان را زنگ خطری برای شهرستان دانست و گفت: مردم توجه داشته باشند که این بیماری بار دیگر می‌تواند پیک جدیدی در شهرستان داشته باشد.

دکتر آل داود با تأکید بر این که ماه گذشته مردم جدال سختی با این بیماری در جهت پیشگیری از شیوع بیشتر آن داشتند، عنوان کرد: متأسفانه امروز شاهد کاهش میزان رعایت مردم در سطح شهرستان هستیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان در ادامه به نزدیک شدن مراسم محرم نیز اشاره کرد و عنوان داشت: در برگزاری این مراسم، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک الزامی است.

این متخصص قلب و عروق گفت: درست است که استفاده از ماسک در طولانی مدت سخت و دشوار است؛ اما می‌تواند مانع از درگیری افراد به بیماری سخت کرونا گردد. پس بیاییم برای حفظ سلامت خود و شهروندان، ماسک را در تمامی اماکن عمومی استفاده کنیم.

گفتنی است با اضافه شدن این هفت مورد، شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان به 168 نفر رسید که دو نفر فوتی و 152 نفر بهبودی کامل به ثبت رسیده است.

برچسب ها: کرونا ، نی ریز ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار