حجت الاسلام مهرابی گفت: اضافه کرد: یکی از شیوه های اصلی برگزاری این مراسم که مورد تایید ستاد استانی و ملی کرونا نیز قرار دارد ایجاد محدودیت در مدت زمان برگزاری مراسم است.
کد خبر: ۸۸۶۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 13 August 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت‌الاسلام «صادق مهرابی»،در نشست تشریح شیوه‌نامه‌های برگزاری مراسم‌ ماه محرم گفت: تدوین شیوه نامه های برگزاری مراسم مذهبی در کرونا در استان فارس باعث می شود تا مراسم ماه محرم، امسال با شکوه بالاتری برگزار شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی فارس افزود: خوشبختانه استان فارس از استان های پیشروی کشور در تدوین این شیوه نامه ها بوده است که با تعامل بین سازمانی محقق شده است.

وی اضافه کرد: یکی از شیوه های اصلی برگزاری این مراسم که مورد تایید ستاد استانی و ملی کرونا نیز قرار دارد ایجاد محدودیت در مدت زمان برگزاری مراسم است.

حجت الاسلام مهرابی اعلام کرد: بر این اساس، مراسم مذهبی مربوط به ماه محرم، ضمن رعایت تمامی نکات بهداشتی مربوط به کرونا در مدت زمان کمتر از 2 ساعت برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر عدم حرکت هیئت های مذهبی به سمت بقاع متبرکه در استان گفت: امسال، فعالیت هیئت ها به صورت محله ای انجام خواهد شد و دستگاه های اجرایی فضای باز برای برگزاری مراسم در اختیار هیئت های مذهبی قرار می دهند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی فارس تاکید کرد: مسئولان هیئت ها همچنین موظف به ضد عفونی مستمر هیئت و تکیه ها و رعایت نکات بهداشتی به صورت جدی هستند.

برچسب ها: برگزاری ، مراسم ، محرم ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار