شاهین یزدانی طبق اعلام اسامی داوران هفته پایانی رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، بازی تیم های فوتبال سپیدرود و فجرسپاسی شیراز را قضاوت می کند.
کد خبر: ۸۸۷۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ 15 August 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز شنبه اظهار داشت: بر این اساس کوروش کریمی و محمود گوهری نژاد نیز به عنوان کمک داور، یزدانی را در این مسابقه همراهی خواهند کرد.

علیرضا وهابی افزود: همچنین فرهاد امینی به عنوان داور چهارم و محمد دوستی به عنوان ناظر گروه داوری در دیدار تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و فجرسپاسی شیراز در هفته سی و چهارم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور حضور خواهند یافت.

وی بیان کرد: تیم های فوتبال سپیدرود رشت و فجرسپاسی شیراز از ساعت ۲۰ یکشنبه (فردا) ۲۶ مرداد ماه در هفته سی و چهارم و پایانی رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی هم قرار می گیرند.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان به دیدارهای سایر نمایندگان گیلان در لیگ دسته اول نیز اشاره و خاطرنشان کرد: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده گیلان در هفته پایانی این مسابقات باید در شیراز به مصاف تیم قشقایی برود و داماش نیز باید در اراک رو در روی تیم قدرتمند آلومینیوم این شهر قرار گیرد.

تا پایان هفته سی و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، فجرسپاسی شیراز با ۴۲ امتیاز در مکان یازدهم و سپیدرود رشت با ۳۰ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار