رئیس سازمان بسیج ادارات و كارمندان سپاه فجر فارس: با بیان اینكه خدمت به مردم باید برای آن‌ها ملموس و بی‌منت باشد، بر لزوم تقویت میزهای خدمت جهادی تأكید كرد و گفت: میزهای خدمت جهادی با حضور مدیران كل استان و مسؤلان مربوطه آنان در مناطق محروم استان به‌منظور رفع مشكلات آن مناطق و رفع دغدغه‌های مردم برپا شده که باید تقویت شوند.
کد خبر: ۸۸۷۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 15 August 2020

به گزارش تابناک فارس: جواد قناعتی با بیان اینكه قانون به مثابه ریلی برای تمام حركت‌های دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در كشورمان برای دستیابی به اهداف متعالی انقلاب اسلامی است، گفت: بسیج ادارات و كارمندان در تلاش است که کلیه کارها و فعالیت‌ها بر روی این ریل انجام پذیرد. 

رئیس سازمان بسیج ادارات و كارمندان سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه كارمند طراز انقلاب اسلامی به دور از جناح‌بازی است،‌ به تبیین ویژگی‌های كارمند طراز انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: كارمند طراز انقلاب اسلامی به‌دور از جناح‌بازی و حزب‌های سیاسی است و ما نیز تلاش می‌كنیم تا در این راستا برنامه‌های خاصی برگزار كنیم.


قناعتی بر این نكته تأكید كرد كه سازمان بسیج ادارات و كارمندان در كنار مدیران دستگاه‌ها و ادارات قرار دارد و بسیج ادارات را یك بازوی توانمند در ادارات مختلف برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و در راستای خدمت‌رسانی به مردم توصیف كرد و گفت:‌ هدف فعالیت‌های ما انتفاع مردم و خدمت به آنان است.


رئیس سازمان بسیج ادارات و كارمندان سپاه فجر فارس با بیان اینكه كار ما در این سازمان سیاسی نیست، گفت:‌ در این مسیر تلاش می‌كنیم تا با ارتباط كامل و خاص با مدیران و تبادل نظر با آنان و ایجاد ارتباط‌های دو سویه در جهت رشد و شكوفایی سیستم اداری گام برداریم.


وی، سازمان بسیج ادارات را یك ظرفیت برای مدیران دستگاه‌ها دانست تا بتوانند از این ظرفیت بسیج كه در حوزه‌ها و با تخصص‌های مختلف در حال فعالیت است، استفاده‌های لازم را ببرند و ثمره آن هم شیرینی كام مردم باشد.


رئیس سازمان بسیج ادارات و كارمندان سپاه فجر استان گفت: بحمد الهی دارای تفكر عملیاتی هستیم و بیشتر به كیفیت كارها توجه می‌كنیم تا كمیت آن‌ها و در هر كاری نتیجه آن را می‌بینیم. 


وی با تصریح اینكه همواره در بحث‌های مختلف، یاریگر بسیج هستیم، افزود: امروز و در شرایط كنونی اهمیت فعالیت تشكل‌های وابسته به انقلاب بیشتر از گذشته است چرا كه دشمنان هجمه‌های بسیاری را بر علیه این نظام و انقلاب وارد می‌كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار