رحمانیان با اشاره به افزایش روند شمار مبتلایان به بیماری «کرونا» گفت: وضعیت جهرم از لحاظ شیوع بیماری کرونا همچنان قرمز است.
کد خبر: ۸۸۷۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳ 15 August 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«محمد رحمانیان» امروز (شنبه 25 مرداد) در نشست ستاد مقابله با «کرونا» شهرستان جهرم با تاکید بر اینکه این بیماری همچنان در جهرم جولان دارد و تغییری از لحاظ شیوع بیماری ایجاد نشده است، گفت: رعایت اصول بهداشتی از جمله تاکیداتی است که ضرورت انجام آن به وسیله مردم به شدت توصیه می شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه انجام این نکات بهداشتی کار چندان سختی نبوده و رعایت آن منجر به نجات جان انسان ها می شود، افزود: استفاده از ماسک، شست و شوی مداوم دست ها و ضدعفونی کردن آنها، حفظ فاصله فیزیکی و عدم تجمع از مواردی است که نسبت به رعایت آن تاکید می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه چنانچه کوچکترین سستی در رعایت اصول بهداشتی صورت گیرد، بدون شک با افزایش شدید تعداد مبتلایان به ویروس «کرونا» مواجه می شویم، بیان کرد: رفتار این بیماری در افراد با سنین مختلف نشان دهنده آن است که حتی افراد بدون بیماری زمینه ای با وجود دریافت درمان های انجام شده نتوانستند این بیماری را شکست دهند.

 

رحمانیان با اشاره به اینکه وضعیت جهرم از لحاظ بیماری «کرونا» همچنان قرمز بوده است، خاطرنشان کرد: تنها راه مقابله با این بیماری رعایت اصول بهداشتی و پرهیز از حضور در تجعات است.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار