آلومینیوم اراک با پیروزی مقابل داماش گیلان به لیگ برتر صعود کرد.
کد خبر: ۸۸۸۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵ 17 August 2020

صعود میلی‌متری آلومینیوم اراک به لیگ برتر/ سپیدرود و نیروی زمینی به لیگ دو بازگشتند

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، لیگ دسته یک فوتبال ایران با برگزاری دیدارهای هفته سی و چهارم این رقابت‌ها به صورت هم‌زمان به پایان رسید. در مهم‌ترین دیدارهای این هفته آلومینیوم اراک موفق شد با نتیجه یک بر صفر داماش گیلان را شکست دهد و با 63 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به مس کرمان در جایگاه دوم قرار گیرد و به لیگ برتر صعود کند. در این دیدار ابوالفضل عکاشه در دقیقه 15 گل صعود اراکی‌ها را به ثمر رساند.

مس کرمان هم با سه گل در خانه علم و ادب تبریز به پیروزی رسید اما نتوانست به خاطر سه تفاضل کمتر به لیگ برتر صعود کند و در جایگاه سوم قرار گرفت. میثم تهی‌دست در دقیقه 45 و شروین بزرگ در دقایق 80 و 88 گل‌های مس را به ثمر رساند.

در دیگر دیدار مهم این هفته سپیدرود با یک گل مغلوب فجر سپاسی شد و با 30 امتیاز در رده هفدهم قرار گرفت و به لیگ دسته دو سقوط کرد. در این دیدار سپهر شاهین در دقیقه 11 گل فجر سپاسی را به ثمر رساند. نیروی زمینی هم با تساوی بدون گل مقابل گل‌ریحان با 33 امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفت و نتوانست از تساوی بدون گل ملوان مقابل قشقایی استفاده کند تا این تیم هم به لیگ دسته سقوط کند.

با این اوصاف مس رفسنجان و آلومینیوم اراک به لیگ برتر صعود کردند و علم و ادب تبریز، سپیدرود رشت و نیروی زمینی به لیگ دسته دو سقوط کردند.

در دیدارهای دیگر این هفته مس رفسنجان صدرنشین مقابل بادران به تساوی یک، یک رسید، هوادار با دو گل خوشه طلایی را شکست داد و رایکا هم با دو گل از سد آرمان گهر عبور کرد. دیدار استقلال خوزستان و نود ارومیه هم به صورت عجیبی به بهانه تشریفاتی بودن و سفر نکردن کاروان نود ارومیه به اهواز لغو شد.

منبع : ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار