معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از عموم مردم خواست تا با توجه به پیش رو بودن ایام محرم و همچنین برگزاری آزمون سراسری، با رعایت اصول بهداشتی ویژه کروناویروس، مراقب سلامتی خود و دیگران باشند.
کد خبر: ۸۸۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸ 17 August 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در یکصد و چهل و سومین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه، از مردم خواست تا با توجه به پیش رو بودن ایام محرم و همچنین برگزاری آزمون سراسری، با استفاده درست از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی، مراقب سلامتی خود و دیگران باشند.

او ضمن بیان انجام هزار و ۱۱۵ مورد نمونه آزمایش کرونا طی دیروز تاکنون در فارس؛ به بررسی آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبودیافته، روند خدمت رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی و عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس دانشگاه پرداخت.

همتی با اشاره به پیگیری معاونت بهداشت دانشگاه برای رعایت اصول بهداشتی در برگزاری آزمون سراسری امسال افزود: با همدلی و همکاری مردم و تلاش‌های انجام شده از سوی مجموعه سلامت فارس، درصد آمار ابتلای مثبت و بستری در استان رو به کاهش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار