روزانه بیش از ۶ هزار تن پسماند‌های عمرانی و ساختمانی در شیراز جمع آوری می شود.
کد خبر: ۸۸۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ 18 August 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز گفت: این سازمان مدیریت جمع آوری، حمل و دفع بیش از ۶ هزار تن پسماند‌های عمرانی و ساختمانی تولیدی روزانه در سطح شهر را برعهده دارد.
خوشبخت افزود:شهروندان و پیمانکاران ساختمانی و عمرانی با مراجعه یا تماس با امور ساماندهی پسماند‌های عمرانی و ساختمانی این سازمان می‌توانند با جمع آوری و انتقال بدون دغدغه پسماند‌های عمرانی و ساختمانی در پاکیزگی و نظافت و زیبایی چهره شهر مشارکت نمایند.
وی افزود: سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز با بهره گیری از توان بخش خصوصی نسبت به تهیه بیش از ۱۲۰۰ پاکت مخصوص ذخیره پسماند‌های حاصل از تعمیر و یا احداث ساختمان و جمع آوری آن‌ها اقدام می‌کند.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز گفت: شهروندان برای استفاده از این امکانات قبل از شروع تعمیر یا ساخت ساختمان با تماس تلفنی یا مراجعه به سازمان می‌توانند تقاضای خود را ثبت و کمتر از ۷۲ ساعت خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.
خوشبخت همچنین بیان کرد: شهروندانی که تولید پسماند ساختمانی به مقدار بسیار کم دارند می‌توانند با ذخیره آن‌ها در کیسه‌های مقاوم در تماس تلفنی با سازمان درخواست خود را برای جمع آوری این پسماند‌ها ثبت نموده و خدمات مربوطه را دریافت نمایند.
وی اعلام کرد: شهروندان و پیمانکاران ساختمانی و عمرانی که قصد عملیات تخریب و یا گود برداری برای تجدید یا احداث ساختمان را دارند نیز با مراجعه به نمایندگان این سازمان مستقر در مناطق شهرداری یا امور ساماندهی پسماند‌های عمرانی و ساختمانی از مراحل اخذ مجوز‌های لازم مطلع شده و خدمات را دریافت کنند.
خوشبخت گفت: این سازمان برای مدیریت پسماند‌های حاصل از ساخت و ساز اقدام به راه اندازی گشت‌های شبانه روزی در سطح شهر برای جلوگیری از تخلیه غیر مجاز پسماند‌های عمرانی و ساختمانی و برخورد قانونی با متخلفان نموده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار