معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون گفت: با توجه به شرایط کرونایی و بر اساس شیوه‌های مختلف آموزشی، زیرساخت‌های لازم برای بازگشایی مدارس کازرون از ۱۵شهریور ماه فراهم شده است.
کد خبر: ۸۹۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 23 August 2020

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، امیرحسین جمشیدی با بیان اینکه حفظ سلامت دانش آموزان خط قرمز آموزش و پرورش است، اظهار کرد: باید دانش آموزان با کمترین آسیب، تحصیل خود را در سال تحصیلی جدید پی‌گیری کنند و خانواده‌ها و دانش آموزان دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند.


وی با اشاره به ثبت نام عمده دانش آموزان در مدارس عنوان کرد: با فراهم سازی زیرساخت ها حدود 28هزار دانش آموز و بیش از 1700 فرهنگی در کازرون از ۱۵شهریور ماه همزمان با سراسر کشور سال تحصیلی جدید را شروع می‌کنند.


جمشیدی در خصوص شیوه‌ی آموزش در سال تحصیلی پیش رو گفت: اگر چه آموزش حضوری بهترین شیوه است، اما بر اساس تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و با توجه به وضعیت شیوع بیماری تصمیم گیری می کنیم.


معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون اضافه کرد: تصمیمات در شرایط مکانی و زمانی می تواند متفاوت باشد و حتی ممکن است فقط یک مدرسه یا منطقه به شیوه غیرحضوری بازگشایی شود.


جمشیدی با بیان اینکه درشرایط فعلی، مدیران و معلمان باید آموزش و تدریس را با شرایطی متفاوت از گذشته انجام دهند، ادامه داد: در کنار آموزش باید به سمت خلاقیت و نوآوری حرکت کرد به ویژه باتوجه به شیوع کرونا، تورم و شرایط اقتصادی، باید از ظرفیت‌ها و امکانات محدود خود به بهترین نحو استفاده کرد.


وی افزود: در بحث آموزش در شرایط کنونی تاکید وزارت بر استفاده از سامانه شاد است که با همکاری و همدلی همه دست اندرکاران امکان پذیر است، البته تولید محتوا در این سامانه باید آسان، کوتاه و متنوع باشد.


معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون در پایان از ابلاغ برنامه سال 99 آموزش و پرورش مبتنی بر سند تحول بنیادین خبر داد و عنوان کرد: باید از ظرفیت‌های درونی آموزش و پرورش برای پیشرفت استفاده کرد چرا که مهم‌ترین ظرفیت ما نیروی انسانی آموزش دیده و کارآمد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار