نماینده شیراز و زرقان: بی تدبیری دولت، عامل به هم ریختگی و آشفتگی این روزهای بازار سرمایه است و اینگونه رفتار کردن دولت، باعث بی اعتمادی مردم به بورس و خروج سرمایه ها از این بازار می شود.
کد خبر: ۸۹۱۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 24 August 2020

به گزارش تابناک فارس: جعفر قادری با اشاره به روند نزولی بازار سرمایه در روزهای اخیر، گفت:در این شرایط بازار بورس و فراز و فرودهای ایجاد شده، بیشترین ضرر را مردم و سرمایه گذاران خرد می کنند و به طور قطع حقوقی های بازار که با مکانیزم این بازار کاملا آشنا می باشند، بیشترین سود را خواهند برد.

 

وی اظهار داشت:بی تدبیری دولت، عامل به هم ریختگی و آشفتگی این روزهای بازار سرمایه است و اینگونه رفتار کردن دولت، باعث بی اعتمادی مردم به بورس و خروج سرمایه ها از این بازار می شود.

 

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:بی برنامگی دولت و مسئولان اقتصادی باعث شد در چند ماه اخیر در برخی سهام ها حباب شکل بگیرد و شکی نیست که دولت در این وضعیت جدیدی که در چند روز اخیر در بازار سرمایه ایجاد شده مقصر است.

 

وی ادامه داد: البته مردم و سرمایه گذاران بورس نیز به این نکته توجه کنند که باید به بازار سرمایه نگاه میان مدت و بلند مدت داشت و با علم و اشراف کامل و آگاهی لازم وارد این بازار شد.

 

وی در ادامه به مصوبه اخیر مجلس در خصوص بازار سرمایه اشاره کرد و بیان داشت: اخیرا در مجلس، افزایش سرمایه شرکت های بورسی به تصویب نمایندگان رسید و این موضوع می تواند حجم قابل توجهی از سرمایه را وارد بورس کند.

برچسب ها: بورس ، جعفر قادری ، دولت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار