اتحاد با اشاره به اینکه قیمت مرغ بالاتر از 19 هزار و 400 تومان در جهرم تخلف محسوب می شود، عنوان کرد: نرخ بالاتر از 20 هزار تومان به ازای هر کیلوگرم مرغ تخلف است و این در حالی است که مرغ دارای ها، این محصول را به ازای هر کیلو 17 هزار و 500 تومان تحویل عاملان فروش می دهند.
کد خبر: ۸۹۱۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 25 August 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «بهنام اتحاد»، در جمع خبرنگاران با اشاره به بالا بودن قیمت مرغ به سبب نبود نهاده های دامی همچون ذرت در طی ماه ها اخیر گفت: قیمت مرغ در جهرم نباید افزایشی بیشتر از نرخ مصوب داشته باشد.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم افزود: اتاق اصناف و اتحادیه صنف مرغ و گوشت در جهرم باید نسبت به بازرسی از عوامل فروش جدی تر عمل کرده و با متخلفان به شدت برخورد کنند.

 

وی با اشاره به اینکه قیمت مرغ بالاتر از 19 هزار و 400 تومان در جهرم تخلف محسوب می شود، عنوان کرد: نرخ بالاتر از 20 هزار تومان به ازای هر کیلوگرم مرغ تخلف است و این در حالی است که مرغ دارای ها، این محصول را به ازای هر کیلو 17 هزار و 500 تومان تحویل عاملان فروش می دهند.

 

اتحاد با اشاره به اینکه تعداد 28 اتحادیه صنفی در سطح شهرستان جهرم مشغول به فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم در زمینه رفع موانع تولید با تشکیل کارگروه و برگزاری جلسات متعدد فعالیت دارد که ثمراتی نیز داشته است.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم همچنین به نظارت مستمر از واحدهای صنفی نیز اشاره کرد و گفت: شهرستان جهرم ماه گذشته در بازرسی از واحدهای صنفی رتبه اول را در شهرستان های استان فارس کسب کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار