رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:البته ما معتقدیم دولت چابکی لازم را ندارد. بسیاری از وظایف اش در حوزه های مختلف عمل نکرده است و این انتقادی است که بسیاری از نمایندگان مجلس دارند. دولت باید برای حل مشکلات فعلی چابک تر و سریع تر عمل کند. هر حمایتی نیز نیاز داشته باشد، مجلس انجام خواهد داد.
کد خبر: ۸۹۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲ 25 August 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«محمدرضا رضایی کوچی» با گرامیداشت هفته دولت گفت: قطعا هدف و اولویت کار ما در مجلس تعامل و همکاری با دولت برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است. مجلس ضمن حفظ استقلال اش در بحث نظارت و قانونگذاری در کنار قوه مجریه برای حل مشکلات فعلی جامعه ایستاده است.

 

 

 

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما اعتقاد داریم مجلس باید کار نظارتی خودش را به خوبی انجام دهد و در کنار آن حمایت و پشتیبانی از دولت را نیز داشته باشد. شرایط فعلی کشور شرایط سختی است، تحریم ها و بحث ویروس کرونا باعث ایجاد مشکلات اقتصادی برای آحاد جامعه شده است و حل این مشکلات امری ضروری است. در این رابطه تعامل قوای سه گانه و همچنین تمامی دستگاه ها و نهادها برای حل این مشکلات نیز امری ضروری تر است.

 

وی تصریح کرد: البته ما معتقدیم دولت چابکی لازم را ندارد. بسیاری از وظایف اش در حوزه های مختلف عمل نکرده است و این انتقادی است که بسیاری از نمایندگان مجلس دارند. دولت باید برای حل مشکلات فعلی چابک تر و سریع تر عمل کند. هر حمایتی نیز نیاز داشته باشد، مجلس انجام خواهد داد.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات دولت در حوزه مقابله با ویروس کرونا گفت: دولت در این حوزه تلاش های بسیاری انجام داده است که این تلاش ها باید بیشتر شود. در حوزه اقتصادی باید حمایت های بیشتری از افرادی که از این ویروس آسیب دیده اند، انجام شود. کسب و کارها باید مورد حمایت قرار گیرند تا افراد و مشاغل سر پا شوند و تولید ما از حالت فعلی نجات پیدا کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: گرانی زمین و مسکن و بحث های تورمی در حوزه های مختلف از توان مردم خارج شده است. دولت باید سیاستگزاری های مدونی را در این حوزه ها داشته باشد و این امور را سامان دهد. چرا باید افرادی یک شبه در بازار بورس، سکه، مسکن و ارز میلیاردها تومان به جیب بزنند و در عین حال فردی در جامعه برای تامین مایحتاج اولیه اش دچار مشکل باشد. قطعا این موضوع باعث ایجاد فاصله طبقاتی در جامعه می شود و باید برای جلوگیری از این مسئله اقدامات ویژه ای انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار