عبدالرضا قاسمپور گفت: وضعیت مدارس براساس رنگ بندی شهرستان‌ها برای مقاطع مختلف تحصیلی و حضور معلمان در مدرسه برنامه ریزی و ابلاغ شده است.
کد خبر: ۸۹۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ 25 August 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:عبدالرضا قاسمپور گفت: وضعیت مدارس براساس رنگ بندی شهرستان‌ها برای مقاطع مختلف تحصیلی و حضور معلمان در مدرسه برنامه ریزی و ابلاغ شده است.

او با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی جدید 15 شهریور خواهد بود، گفت: در مناطق با وضعیت سفید، مدارس به شکل حضوری، در مناطق زرد به شکل ترکیبی حضوری و غیرحضوری و در مناطق قرمز، به شکل مَجازی و غیر حضوری دایر خواهد شد.

قاسمپور با یادآوری اینکه براساس پروتکل اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا، حرکت هیئت‌های مذهبی و دسته‌های عزاداری در ایام محرم، ممنوع است، گفت: اگر در این زمینه تخلفی حادث شود، نیروی انتظامی و فرمانداری ملزم به دادن تذکر است.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مبارزه با کرونا خاطرنشان کرد: رنگ بندی وضعیت استان‌ها به لحاظ شیوع کرونا چهارشنبه‌های هر هفته اعلام می‌شود، اما براساس اعلام هفته قبل، فارس در مجموع با وضعیت هشدار مواجه است.

قاسمپور خاطرنشان کرد: 6 شهرستان استان فارس در وضعیت سفید، ١٢ شهرستان در وضعیت زرد و ١٨ شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

او با بیان اینکه فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا طی سه روز اخیر در فارس روند کاهشی داشته و درصد مرگ براثر این بیماری در فارس نسبت به سایر استان‌ها کمتر است، گفت: طی روزهای اخیر مراجعه بیماران به بیمارستان‌های مرجع کرونا در فارس کاهش داشته است.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه محدودیت‌ها در شهرستان‌های قرمز همچنان برقرار است، گفت: در این شهرستان‌ها برپایی نماز جمعه، برگزاری همایش، تجمعات و ... ممنوع است.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مبارزه با کرونا با بیان اینکه ۱۷ درصد از تست‌های تجمعی کرونا از ابتدا تاکنون در فارس مثبت بوده است، درصد بهبود یافتگان کرونایی در استان را بیش از٩٠ درصد اعلام کرد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار