در حال حاضر روزانه ۱۲ میلیون انواع فرآورده‌های نفتی در استان فارس توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 26 August 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: در حال حاضر روزانه ۱۲ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی از طریق ۲۸۴ باب جایگاه بدون وقفه توزیع می‌شود و استان به لحاظ مصرف فرآورده در سطح کشور در جایگاه چهارم قرار دارد.

امیر بنی کریمی افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و ایجاد بستر‌های لازم برای جذب سرمایه گذار و بخش خصوصی در حوزه سوخت رسانی تعداد ۶۷ باب جایگاه سوخت مایع و ۱۶ باب جایگاه سی ان جی در سطح استان با سرمایه گذاری بیش از سه هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال در دوران دولت تدبیر و امید افتتاح و زمینه اشتغال ۹۰۰ نفر فراهم شده است.

وی با بیان اینکه در این دوران به طور میانگین هر سال ۱۰ باب جایگاه سوخت مایع و سی ان جی در سطح استان فارس به بهره برداری رسیده است، اظهارداشت: با توسعه جایگاه‌های سی ان جی و جایگزینی سوخت‌های پاک و غیر آلاینده در سبد مصرفی خانوار‌ها، در حال حاضر میانگین مصرف روزانه گاز سی ان جی در استان یک میلیون و ۶۰۰ هزار متر مکعب رسیده است که رشد ۴۰ درصدی نسبت به سال ۹۲ را نشان می‌دهد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: افزایش ۳۱ درصدی جایگاه‌های عرضه سوخت مایع (بنزین و نفت گاز) از سال ۹۲ تا ۹۹ در سطح استان یکی از اقدامات مهم این منطقه در راستای توسعه و ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای سوخت رسانی مطلوب تر به مردم بوده است.
بنی کریمی، اجرای طرح ها‌ی تخصیص سهمیه نفت گاز براساس پیمایش، مدیریت مصرف سوخت در کشور، دوگانه سوز کردن رایگان خودرو‌های عمومی و توزیع الکترونیکی (نفت سفید، نفت گاز وگاز مایع) را از جمله طرح‌های مهم و زیربنایی شرکت ملی پخش در راستای توزیع بهینه و کنترل و جلوگیری از انحراف فرآورده‌های نفتی بیان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار