نجابت گفت:با تشکر از خبرنگاران به عنوان یک پل ارتباطی در جامعه بیان کرد: مسئولان باید حرف حساب بزنند و نمایندگان به مردم گزارش کارهای خود را ارائه کنند.
کد خبر: ۸۹۲۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 27 August 2020

 تابناک فارس به نقل از شبستان:«روح الله نجابت»، در دیدار با اصحاب رسانه در حرم مطهر شاهچراغ (ع) گفت: ایجاد فضای همدلی بین نمایندگان فارس در رفع مشکلات استان نقش موثری دارد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: باید اختلاف ها و جناح ها کنار گذاشته شود و تمرکز ما بر روی حل مشکلات مردم قرار بگیرد.

وی با تشکر از خبرنگاران به عنوان یک پل ارتباطی در جامعه بیان کرد: مسئولان باید حرف حساب بزنند و نمایندگان به مردم گزارش کارهای خود را ارائه کنند.

نجابت تصریح کرد: امیدوارم که در مجلس شورای اسلامی، نماینده ای باشم که در شمار پاسخگوترین نمایندگان در طول حضور خود باشم و تمایل دارم در حوزه های دارای اشراف به سئوالات پاسخ دهم تا صرف صحبت کردن درباره یک موضوع نباشد.

وی با اشاره به توجه به عملکرد مسئولان گفت: هر مسئولی به وظیفه خود عمل نکند باید پاسخگو باشد و لازم می دانم که میان نمایندگان شیراز با سایر نقاط استان همدلی بیشتر شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: در موضوع فضای مجازی باید به شکلی عمل کنیم که تهدیدها را به فرصت تبدیل شود و به انعکاس بیشتر انقلاب اسلامی در عرصه بین الممل بپردازیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت اقتصادی کنونی کشور گفت: نمایندگان مجلس باید با کار جهادی و تلاش شبانه روزی در رفع قوانین زائد در مقابل تولید بکوشند.

نجابت ادامه داد: رفع ضعفی که در همدلی و همگرایی مسئولان سالها گریبان گیر شیراز است باعث حرکت بهتر در فضای سرمایه گذاری و تولید نیز می شود.

وی با اشاره به طرح های مجلس در زمینه ارائه کالابرگ بیان کرد: این کالا برگ ها با هدف کمک به اقشار کم درآمد جامعه در نظر گرفته می شود و حتی برای افرادی که خودرو ندارند پیشنهاد ارائه سهمیه سوخت مطرح شده که قابل فروش و یا قابل تبدیل به کالابرگ الکترونیک باشد.

نجابت در این نشست در پاسخ به سئوال خبرگزاری شبستان در حوزه توسعه گردشگری مجازی به عنوان نسخه موثری برای مشاغل آسیب دیده گردشگری در بحران کرونا گفت: از تخصص رسانه ای خبرگزاری شبستان برای ارائه طرح های پیشنهادی در این خصوص استقبال می کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار