نظری گفت: تا پایان امسال، پنج بازارچه ایجاد خواهد شد تا مجموع این بازارچه ها به هشت بازارچه افزایش یابد و میوه و تره بار با قیمت کمتر و با کیفیت بهتر در اختیار مردم شیراز قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۹۴۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵ 31 August 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سعید نظری»، امروز (دوشنبه 10 شهریور) در مقایسه عملکرد شورای اسلامی شهر شیراز طی سال های گذشته در جمع خبرنگاران گفت: شرایطی که دولت در آن زمان، شورا را تحویل داد با دلار سه هزار و 700 تومانی، ارتباطات بین المللی برقرار و امیدهایی از انعقاد برجام بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز افزود: اما امروز، دلار ۲۳ هزار تومان است و ارتباطات بین المللی که فارغ از موضوع سیاسی به دلیل شیوع بیماری کرونا مختل شده و بسیاری از درآمدها در حوزه گردشگری و صنایع دستی معطل مانده است و شهرداری نیز با یک بدهی سه هزار میلیاردی روبه رو بود.

وی اضافه کرد: این موارد، همگی بر روی اقدامات و تصمیم گیری های شورا اثرگذار بوده است و یکی از بزرگترین اقدامات شورای پنجم طی این سه سال، تغییر مفاهیم در شهرداری بوده است.

نظری تصریح کرد: شهرداری ها، عادت کرده بودند هر جا که با مشکل مواجه می‌شدند، اقدام به ساخت یک پل یا یک اتوبان کنند و مسائل را بتن محور و سازه محور دنبال کنند.

وی ادامه داد: این در حالی است که در حال حاضر، مفاهیمی که در شهرداری ها دنبال می شود، مفاهیم فرامدرن و پسامدرنی همچون محیط زیست، انسان محوری و عدالت محوری و شفافیت در شهرداری است.

نظری در ادامه سخنان خود در خصوص شفافیت و مبارزه با فساد لوایح بیان کرد: در این زمینه علاوه بر مبارزه با فساد، کمیته های بسیار مهمی برگزار شد و کمیته طرح تفضیلی و کمیته آسان سازی و مبارزه با فساد با ریاست رئیس شورای اسلامی شهر شیراز و شهرداران هر منطقه و بازرسان در حال فعالیت هستند تا فساد را در شهرداری به حداقل ممکن برسانیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز در خصوص وضعیت معیشت مردم گفت: شورای اسلامی شهر شیراز از طریق بازارچه ها و میادین میوه و تره بار در حال ورود است تا با مافیای حوزه تامین معیشت مردم مبارزه کند.

نظری افزود: شورای اسلامی شهر شیراز در این حوزه در حال تامین زیرساخت ها است و به زودی بازارچه هایی در مجاورت بازارچه های محلی افزوده خواهد شد.

وی اعلام کرد: تا پایان امسال، پنج بازارچه ایجاد خواهد شد تا مجموع این بازارچه ها به هشت بازارچه افزایش یابد و میوه و تره بار با قیمت کمتر و با کیفیت بهتر در اختیار مردم شیراز قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار