مدیر کل آموزش و پرورش فارس در یکصد و سی و نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش فارس گفت: وضعیت مدارس در سه وضعیت قرمز، زرد و سفید کرونایی است.
کد خبر: ۸۹۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸ 31 August 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر کل آموزش و پرورش فارس در یکصد و سی و نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش فارس گفت: وضعیت مدارس در سه وضعیت قرمز، زرد و سفید کرونایی است.

اسماعیلی افزود: در وضعیت قرمز کلاس‌ها به طور مجازی، در وضعیت زرد به صورت روز‌های زوج و فرد و در وضعیت سفید کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه طرح مهر امسال با شعار آموزش بدون توقف کلید می‌خورد، گفت: برنامه ریزی‌ها طوری در استان فارس انجام شده است تا هیچ دانش آموزی از تحصیل جا نماند.

اسماعیلی افزود: حدود ۹۸ درصد مدارس استان از امکانات و زیر ساخت‌های لازم برای بهره مندی از آموزش مجازی برخوردار هستند.

رحیمی استاندار فارس گفت: هر دستگاه تخصصی به ویژه آموزش و پرورش باید مسولیت کار خود را بپذیرید و به افکار عمومی پاسخگو باشند.

وی افزود: باید فرزندانی آگاه و با علم تربیت کنیم که خود آن‌ها بتوانند آزادانه مسیر زندگی را انتخاب کنند.

رحیمی ادامه داد: باید در این شرایط طوری عمل شود که خانواده‌ها برای تحصیل دانش آموزان کمترین دغدغه را داشته باشند.

استاندار فارس گفت: برنامه ریزی‌ها طوری عملیاتی شود که در مناطق زرد، قرمز و‌سفید کرونایی در نقاط مختلف استان تمام شرایط به بهترین نحو مهیا باشد.


پیگیری مصوبات جلسه قبل شورای آموزش و پرورش، پیگیری و ساماندهی سرویس مدارس و چالش‌های پیش روی آن و طرح آشتی با آموزش از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار