جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در خصوص بازگشایی مدارس تصریح کرد: مدارس به سه گونه بازگشایی خواهد شد؛ نخست مدارسی که در مناطق سفید هستند این گونه مدارس به علت اینکه در وضعیت سفید قرار دارند به صورت حضوری خواهند بود و در مناطقی که دارای وضعیت زرد کرونایی هستند نیز مدارس به صورت ترکیبی از برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶ 01 September 2020

تابناک فارس به نقل از مهر:عبدالرضا قاسم پور بیان کرد: آئین بازگشایی مدارس که امسال به علت شیوع کرونا ۱۵ شهریور ماه برگزار خواهد شد از طریق شبکه ملی شاد انجام خواهد شد این در حالی است که در استان فارس تنها ۵ شهرستان دارای وضعیت سفید هستند و ۹ شهرستان نیز دارای وضعیت قرمز البته ۲۲ شهرستان دیگر نیز دارای وضعیت زرد هستند.

وی در خصوص بازگشایی مدارس تصریح کرد: مدارس به سه گونه بازگشایی خواهد شد؛ نخست مدارسی که در مناطق سفید هستند این گونه مدارس به علت اینکه در وضعیت سفید قرار دارند به صورت حضوری خواهند بود و در مناطقی که دارای وضعیت زرد کرونایی هستند نیز مدارس به صورت ترکیبی از برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار خواهد شد.

قاسم پور تاکید کرد: مدارسی که در مناطق قرمز هستند نیز به صورت غیر حضوری نسبت به آموزش دانش آموزان اقدام خواهد کرد

معاون استاندار فارس تاکید کرد: در تمامی شهرستان‌های استان فارس معلمان و اعضای مدارس باید در مدرسه حضور داشته باشند و وضعیت شیوع کرونا در شهرها و شهرستان‌ها نباید عاملی برای عدم حضور افراد در مدارس شود.

قاسمپور همچنین با اشاره به وجود تعدادی دروس عملی در دبیرستان و هنرستان‌های استان نیز عنوان کرد: شیوه نامه‌های متفاوتی برای ارائه دروس در مقاطع مختلف پیش‌بینی و برای چگونگی حضور در مدارس ابلاغ شده است.

به گفته معاون استاندار فارس، این احتمال وجود دارد که در شهرستان‌هایی که دارای وضعیت زرد هستند مدارس به صورت دو نوبته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار