مدیر باغ وحش شیراز علت مرگ خرس سیاه باغ وحش شیراز را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۹۴۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ 01 September 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:محمد علی قهرمانی مدیر باغ وحش شیراز درباره مرگ خرس سیاه باغ وحش شیراز با بیان اینکه حیوانات در این باغ وحش در شرایط مطلوبی به سر می‌برند، اظهار کرد: برخی با غرض ورزی و اعلام این خبر به نحوی وانمود کردند که گویی این خرس در اثر کم کاری مدیران و کارکنان باغ وحش مرده است.

او با اشاره به اینکه باغ وحش شیراز دارای بهترین رتبه در کشور از نظر نگهداری و شرایط حیوانات است، افزود: این مرکز به صورت مستمر بوسیله بازرسان محیط زیست بازرسی می‌شود و تا به حال هیچ موردی مبنی بر نگهداری نادرست گزارش نشده است.

قهرمانی ضمن قدردانی از سازمان محیط زیست استان فارس گفت: پس از مار گزیدگی این خرس، کارشناسان محیط زیست و دامپزشکی معاینات کاملی انجام دادند و صحت اتفاق را تأیید کردند.

مدیر باغ وحش شیراز افزود: سال‌ها است این باغ وحش بدون هیچ حمایت خاصی بوسیله خانواده قهرمانی نگهداری می‌شود و بهترین امکانات برای حیوانات در نظر گرفته شده، این خرس از کودکی توسط خود من از هند وارد و نگهداری شد و هیچکس به اندازه من از مردن او ناراحت نیست.

او افزود: این خرس کاملاً آموزش دیده بود و در سیرک مورد علاقه مردم بود.

قهرمانی با اشاره به شرایط خوب نگهداری رامبو خرس سیاه این باغ وحش، گفت: اینقدر شرایط او مناسب بود که قرار بود خرس ماده زابل هم به اینجا منتقل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار