استاندار فارس با بیان اینکه کار ساخت برج پژوهشی پردیس پارک علم و فناوری را تا پایان امسال به نتیجه می‌رسانیم، گفت: مراحل نهایی تأسیس بزرگترین کارخانه نوآوری کشور را در دست اقدام داریم؛ افتتاح این کارخانه‌ها با حضور دانشگاهیان صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۸۹۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱ 02 September 2020

تابناک فارس به نقل از میزان:عنایت‌الله رحیمی با اشاره به اهمیت شرکت‌های دانش بنیان در توسعه علم و فناوری و نیز ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی بیان داشت: در سال فارس توجه ویژه‌ای به استفاده از ظرفیت‌های بی‌بدیل شرکت‌های دانش بنیان معطوف شده است چنانچه در سال ۹۲ تنها ۱۷ شرکت در استان مشغول به فعالیت بود اما هم اینک تعداد این شرکت‌ها به ۷۰۰ مورد رسیده است.

وی افزود: مراحل نهایی تأسیس بزرگترین کارخانه نوآوری کشور را در دست اقدام داریم؛ افتتاح این کارخانه‌ها با حضور دانشگاهیان صورت می‌گیرد.

استاندار فارس با بیان اینکه کار ساخت برج پژوهشی پردیس پارک علم و فناوری را تا پایان امسال به نتیجه می‌رسانیم ، عنوان کرد: خیلی از شرکت‌های دانش بنیان استان فارس به مرحله تجاری سازی رسیده‌اند.

رحیمی یادآورشد: تعداد زیادی از شرکت‌های دانش بنیان استان فارس هم اکنون در محیط‌های تولیدی و صنعتی مستقر شده و موفق هم بوده‌اند و تعدادی از آن‌ها نیز در مرحله کسب تجربه و آزمایشات هستند که انشالله در آینده به سمت و سوی بهتر شدن حرکت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار