جانشین فرمانده انتظامي استان از کشف بالغ بر 196 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱ 07 September 2020

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس:سردار "یوسف ملک زاده" گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری سایر عوامل انتظامی، طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا را طی 72 ساعت گذشته در سطح استان فارس اجرا کردند.

وی با بیان اینکه در نتیجه اجرای این طرح، 73 دستگاه خودرو سبک و سنگين حامل کالاي قاچاق در سطح محورهای مواصلاتی استان فارس شناسايي و توقيف شدند، تصریح کرد: در بازرسی مأموران انتظامی از این خودروها، مقادیر زیادی کالای قاچاق و فاقد مدارک قانونی شامل پوشاک، کفش، پارچه، تجهیزات الکترونیکی، لوازم یدکی، لوازم آشپزخانه، برنج، تجهیزات رایانه ای، لوازم آرایشی و بهداشتی و سایر اقلام کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بيان اينکه ارزش کالاهاي قاچاق بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر 196 میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار داشت: در اين خصوص 92 فقره پرونده تشکیل و در مجموع 91 متهم نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار ملک زاده تأکید کرد: مبارزه بی امان و همه جانبه مأموران انتظامی استان فارس با کالای قاچاق به عنوان یکی از اولویت های اصلی این فرماندهی با جدیت و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

 

برچسب ها: کالا ، قاچاق ، فارس ، کشف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار