معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در استودیو سلامت فارس، با اشاره به مرگ ۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در فارس طی دیروز تاکنون، اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا امروز جانباختگان این بیماری در فارس به ۸۷۳ نفر رسیده اند.
کد خبر: ۸۹۷۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ 10 September 2020
به گزارش تابناک فارس: عبدالرسول همتی ادامه داد: از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون، با انجام بیش از ۲۶۵ هزار نمونه در آزمایشگاه‌های تشخیصی استان، ۴۶ هزار و ۳۰۷ بیمار مثبت قطعی شناسایی شده و تحت مراقبت قرار گرفته اند.
 
همتی، به ۶۸۳ بیمار بستری مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس در بیمارستان‌های استان فارس اشاره کرد که از این تعداد حال ۸۵ نفر وخیم گزارش شده است.
 
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، آمار بهبود یافتگان این بیماری از ابتدای شیوع تاکنون که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند را ۴۳ هزار و ۲۶ نفر دانست و ابراز امیدواری کرد بتوانیم شاهد سلامتی دیگر مبتلایان نیز باشیم.
 
همتی، بر ضرورت پرهیز از حضور در تجمعات و مهمانی‌ها به عنوان یک اصل مهم در زمینه پیشگیری از ابتلا به کروناویروس تاکید کرد و افزود: به ویژه در آستانه فصل پاییز و خطر شیوع آنفولانزا این موضوع از اهمیت بالاتری برخودار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار