حجت الاسلام مدبر گفت: پیمان بستن رژیم صهیونیسم با امارات را از جمله چرایی این اقدام خصمانه عنوان کرد و گفت: آنها قصد دارند صهیونیست دیگری را در منطقه ایجاد کنند اما حقیقتا دولت امارات باید بداند که طبق آیه صریح قرآن کریم، مسلمان نیست.
کد خبر: ۸۹۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 12 September 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، در خطبه های نماز جمعه تولی و تبری را از مهمترین آموزه های دینی برشمرد و گفت: باید با دوستان خدا و اهلبیت (ع) دوستی و با دشمنان آنها نیز دشمنی کرد.

 

امام جمعه جهرم با تاکید بر شناخت دشمنان واقعی، افزود: صهیونسیم جهانی که ادعای یهودیت می کند در حقیقت دشمن اسلام است.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام به جز آمریکا برخی از شیوخ عرب نشین منطقه بوده که همچون ابوسفیان ها به ظاهر مسلمانند، تصریح کرد: 2 هفته پیش از سوی یک نشریه فرانسوی توهینی به محبوب ترین انسان، قطب عالم امکان حضرت محمد (ص) صورت گرفت که انتظار بود دولت فرانسه این حرکت بسیار زشت و جرم آشکار که موجب جریحه دار کردن اهل توحید شد را محکوم کند.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه نه تنها این محکومیت را از طرف دولت فرانسه ندیدم بلکه به بهانه آزادی بیان آن را تایید کردند، عنوان کرد: توهین به پیامبر رحمت برای حکومت فرانسه آزادی بیان است اما دانشمند اهل این کشور که هلوکاست را زیر سئوال می‌برد باید مجازات شود.

 

وی به سیاست یک بام و 2 هوا دولت فرانسه اشاره کرد و گفت: ما انزجار خود را علیه اقدام خصمانه توهین به پیامبر خوبی ها که تا کنون چند بار توسط نشریه ها و کشورهای غربی تکرار شده را اعلام می کنیم.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره چرایی علت این اقدام نشریه فرانسوی، تصریح کرد: به نظر می‌رسد آنها قصد دارند حواس مسلمانان را پرت کنند تا هدف شوم خود را دنبال کنند.

 

وی پیمان بستن رژیم صهیونیسم با امارات را از جمله چرایی این اقدام خصمانه عنوان کرد و گفت: آنها قصد دارند صهیونیست دیگری را در منطقه ایجاد کنند اما حقیقتا دولت امارات باید بداند که طبق آیه صریح قرآن کریم، مسلمان نیست.

 

امام جمعه جهرم با تاکید بر اینکه چنانچه اسرائیل روزی بخواهد چشم طمع به کشور ما بدوزد در مرحله اول ما به حساب امارات می‌رسیم، تصریح کرد: حکومت امارات به خیال خود تحت حمایت اسرائیل است اما نمی تواند از هر حاشیه اطمینان برخوردار باشد چرا که در صورت برخورد دشمنان با کشور ما اولین نقطه ای که تار و مار می شود امارات است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پیش رو بودن فصل پاییز و آغاز موج بیماری آنفلوآنزا اشاره کرد و گفت: متولیان بهداشت و درمان به مردم هشدار می دهند که با رعایت توصیه های بهداشتی بیشتر مراقب خود باشند تا تلاقی آنفلوآنزا و کرونا موجب تشدید بیماری در جامعه نشود.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه موج جدید بیماری کرونا در فصل پاییز دشوار تر از قبل است به رعایت شیوه نامه های بهداشتی تاکید کرد و گفت: چنانچه از محدودیت ها خسته شویم روند بیماری طولانی می شود.

 

وی خواستار استفاده مداوم از ماسک در بین افراد جامعه شد و از مردم خواست چنانچه فردی ماسک نداشت محترمانه از او بخواهیم تا به استفاده از آن اقدام کند.

 

امام جمعه جهرم در پایان با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع) از برگزاری ویژه برنامه سوگواری این امام همام با سخنرانی آیت الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز خبر داد که روز یکشنبه از ساعت 9 شب در مصلی جمعه جهرم برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار