مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس با اشاره به صدور سند قله «بل» شهرستان اقلید به نام دولت، گفت: با اشراف به اینکه صدور اسناد این اراضی از مهم ترین راهکارها در جلوگیری از تعدی افراد سودجو و فرصت طلب می باشد حرکت خود در این راستا با محوریت دفاع از حقوق بیت المال را تداوم خواهیم بخشید.
کد خبر: ۸۹۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴ 13 September 2020

تابناک فارس به نقل از میزان :سید مهدی هاشمی گفت:با همت اداره ثبت اسناد و املاک اقلید سند قله "بل" در این شهرستان به نام دولت جمهوری اسلامی صادر و به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اقلید تسلیم شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس، ادامه داد: از برنامه‌های این اداره کل در سرعت بخشی به صدور اسناد ملی و دولتی در صورت تداوم همکاری این ادارات و ارسال نقشه‌های مبتنی بر استاندارد‌های کاداستر و سامانه شمیم است.

همچنین وی مستندسازی اراضی ملی را ضامن حفظ و حراست از این اراضی برشمرد و خاطرنشان کرد: با اشراف به اینکه صدور اسناد این اراضی از مهم‌ترین راهکار‌ها در جلوگیری از تعدی افراد سودجو و فرصت طلب می‌باشد حرکت خود در این راستا با محوریت دفاع از حقوق بیت المال را تداوم خواهیم بخشید.

گفتنی است کوه بل به معنای بلند، مرتفع‌ترین قله کوهستان سفید از منطقه زاگرس و بلندترین کوه استان فارس می‌باشد که در بخش مرکزی شهرستان اقلید واقع شده است. این کوه با ارتفاع ۳ هزار و ۹۴۳ متر یازدهمین قله بلند ایران محسوب می‌شود.
بیشتر بخوانید:

برچسب ها: قله ، بل ، دولت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار