اوحدی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه تأمین 10 هزار واحد مسکونی و 12 هزار شغل برای ایثارگران استان فارس گفت: اعتقاد داریم هرچه به ایثارگران عزیز خدمت کنیم باز جبران فداکاری‌های آنان را نخواهد کرد، اما ذکر این نکته نیز لازم است که این تفاهم‌نامه در تاریخ خدمات رسانی به ایثارگران بی‌سابقه بوده است.
کد خبر: ۸۹۹۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸ 14 September 2020

تابناک فارس به نقل از شیرازه: سعید اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: برای احیای ارزش‌های اهل بیت (ع) در کشورمان فداکاری‌های بسیاری صورت گرفته است و استان فارس نیز در این مسیر جزو استان‌های سردمدار بوده است.

وی اضافه کرد: اگر امروز در آستانه چهلمین سالگرد بزرگداشت دفاع مقدس هستیم به برکت خون شهدا و ایثارگرانی است که در عرصه‌های مختلف جانفشانی کرده‌اند و آخرین مورد این فداکاری‌ها توسط مدافعین حرم صورت گرفته است. دشمنان اسلام در سال‌های اخیر در سوریه و عراق به دلیل رشادت‌های شهید سردار سلیمانی و همرزمان ایشان موفق نشدند به نیات شوم خود برسند.

اوحدی با عنوان اینکه امروز نیز کشور ما در شرایط بسیار سختی قرار دارد ابراز داشت: فشارهای بی‌رحمانه، بی‌سابقه و ظالمانه‌ای از سوی استکبار جهانی به مردم ما وارد می‌شود، اما ملت ایران مانند گذشته با تأسی به فرهنگ غنی ایثار و شهادت باز هم در برابر دشمنان خواهد ایستاد و به موفقیت خواهد رسید.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به امضای تفاهم‌نامه تأمین 10 هزار واحد مسکونی و 12 هزار شغل برای ایثارگران استان فارس گفت: اعتقاد داریم هرچه به ایثارگران عزیز خدمت کنیم باز جبران فداکاری‌های آنان را نخواهد کرد، اما ذکر این نکته نیز لازم است که این تفاهم‌نامه در تاریخ خدمات رسانی به ایثارگران بی‌سابقه بوده است.

اوحدی در حاشیه این دیدار در پاسخ به سوال خبرنگار شیرازه در خصوص مشکلات بیمه جانبازان و ایثارگران اظهار داشت: با تامین اعتباری که از طرف سازمان برنامه و بودجه کشور محقق شده مشکل دوساله ای که در بیمه دی وجود داشته کاملا حل شده است. انشالله طی هفته آینده شاهد تحولاتی در زمینه بیمه جانبازان و ایثارگران خواهیم بود.

گفتنی است که معضلات بیمه جانبازان علی الخصوص جانبازان شیمیایی بسیار زیاد بوده و کماکان ادامه دارد. حتی بعد از ارائه مدارک به شعبه بیمه دی از طرف جانبازان، پس از هفته ها و ماه ها هیچ اتفاقی رخ نمی دهد. امیدواریم با اعلام این خبر از سوی رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، گوشه ای از مشکلات جامعه ایثارگری حل شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار