مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به تنگناهای پولی و مالی فرارو گفت: با وجود این، برنامه‌ها و رویدادهای بزرگی همچون جشنواره مد و لباس، جشنواره نمایش، جشنواره فیلم را در شیراز برگزار خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۹۹۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 15 September 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا: صابر سهرابی در نشست شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که با معرفی مسئول دبیرخانه انجمن مفاخر استان همراه بود، افزود: برای برگزاری رویدادهای فرهنگی خود به فراخور وضعیت با شرایط موجود تطبیق می‌دهیم و از ایده‌های نوآورانه و پیشنهادهایی برای چگونگی برگزاری رویدادها استقبال می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس همچنین گفت: این اداره‌کل از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هم در زمینه تولیدات هنری و فرهنگی و هم در زمینه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم، بسیار سربلند و سرافراز شد.

سهرابی اظهار کرد: این سربلندی و سرافرازی هم به دلیل همکاری و هماهنگی‌های درون سازمانی کارمندان اداره کل است و هم به دلیل حضور پررنگ و درخشان هنرمندان و فرهنگ‌ورانی که باوجود همه سختی‌ها در شش ماه گذشته، بر آگاهی‌ مردم افزودند و شادابی و امیدآفرینی را در جامعه نهادینه کردند.
مهدی رنجبر که پیش از این سمت معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس را بر عهده داشت، در این نشست به عنوان مشاور مدیرکل و مسئول دبیرخانه انجمن مفاخر استان فارس معرفی شد.

در این جلسه همچنین از لیلا نماینده، کارمند بخش آگهی و تبلیغات این اداره کل نیز به عنوان کارمند نمونه سال ۹۹ تقدیر شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار