نماینده کازرون با یادآوری اینکه حل مشکلات معیشتی مردم و دستیابی به جهش تولید از اولویت‌های مجلس یازدهم است، اظهار کرد: به‌یقین در جریان رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت این نکات را مدنظر قرار می‌دهیم.
کد خبر: ۸۹۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵ 15 September 2020

به گزارش تابناک فارس: فریدون عباسی درباره نحوه انتخاب وزیر پیشنهادی برای وزارتخانه صمت، گفت: بهتر است تصمیم‌گیرندگان دولتی قبل از معرفی هر فردی به مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی، با کمیسیون‌های مرتبط مشورت کنند و مجلس نیز نتیجه بررسی خود را در رابطه با فرد معرفی شده به اطلاع آن‌ها برساند.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی در رابطه با ویژگی‌های فرد پیشنهادی برای تصدی بر کرسی وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت، افزود: این فرد باید در وزارتخانه مذکور کار کرده باشد تا با آگاهی بر وظایف و جزئیات کار، گره‌ای از مشکلات مردم را باز کند، همچنین با توجه به فرصت کوتاه دولت برای سامان دادن امور، تازه‌کار بودن فرد معرفی شده قابل پذیرش نیست، و صدالبته باید سابقه‌ای مثال‌زدنی در مسائل مختلف مرتبط با صنعت، معدن و تجارت داشته باشد.

وی بر عدم وابستگی وزیر پیشنهادی به وزرای قبلی یا استیضاح شده، تاکید کرد و گفت: این فرد نباید خط و جریان سیاسی خاصی را دنبال کرده و شبهه سیاسی بودن را یدک بکشد، بلکه باید به عنوان یک متخصص، ظرفیت مشورت و تعامل با کمیسیون‌های تخصصی مجلس برای حل مشکلات مردم را داشته باشد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: حل مشکلات معیشتی مردم و دستیابی به جهش تولید از اولویت‌های مجلس یازدهم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار