نماینده کازرون با تاکید بر رفع ابهامات قراردادهای وزارت نفت ظرف مدت یک سال آینده گفت: باید وقت بیشتری برای ساماندهی وضعیت کارکنان و کارگران وزارت نفت صرف کنیم، چرا که این حوزه نیازمند سامانه جامع حقوق و دستمزد است.
کد خبر: ۸۹۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ 16 September 2020

به گزارش تابناک فارس: فریدون عباسی با تاکید بر این‌که به انسجام مدیریت بیشتری در حوزه انرژی کشور توسط وزارت نفت نیاز داریم، اظهار داشت: انجام مسئولیت اجتماعی توسط وزارت نفت از سوی مردم مطالبه می‌شود و در این خصوص نیاز به برنامه‌ریزی وجود دارد.

مشکلی که در استان‌های نفتی و گازی وجود دارد، عدم انسجام مدیریت بین مدیران نفتی و استانی است، به مدیران وزارت نفت اختیار بیشتری در حل مشکلات اجتماعی مناطق نفت‌خیز بایستی داده شود.

وی در ادامه افزود: توصیه می‌کنم با توجه به شرایط عمومی کشور و اهمیت موضوع نفت وقت بیشتری صرف این حوزه شود.

عباسی با اشاره به این‌که ابهامات زیادی در خصوص قراردادهای گذشته نفتی مانند: کرسنت و توتال وجود دارد، بیان کرد: راه حل موجود برای رفع ابهام قراردادهای نفتی این است که با وزرای نفتی قبلی در مدت یکسال آینده نشست‌هایی را در مجلس برگزار و ابهامات رفع شود.

باید وقت بیشتری برای ساماندهی وضعیت کارکنان و کارگران وزارت نفت صرف کنیم، چرا که این حوزه نیازمند سامانه جامع حقوق و دستمزد است.

 رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر این‌که مجلس آمادگی همکاری با وزارت نفت را دارد، اظهار داشت:برنامه هفتم توسعه کشور باید با همکاری وزارت نفت و مجلس تنظیم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار