رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: رانندگان خودروهای سنگین نقش به سزایی در اقتصاد کشور دارند، از این رو بروز خلل در فعالیت این گروه قطعا به ضرر اقتصاد خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۰۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵ 16 September 2020

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمدرضا رضایی کوچی با انتقاد از وضعیت آشفته بازار لاستیک به ویژه لاستیک خودروهای سنگین، گفت: متأسفانه در شرایط کنونی شاهدیم که قیمت لاستیک خودرو سنگین افزایش چشمگیری پیدا کرده و این مسئله مشکلات گسترده ای را برای رانندگان ایجاد کرده است.

رانندگان خودروهای سنگین نقش به سزایی در اقتصاد کشور دارند

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رانندگان خودروهای سنگین نقش به سزایی در اقتصاد کشور دارند، از این رو بروز خلل در فعالیت این گروه قطعا به ضرر اقتصاد خواهد بود.

وی گفت: در شرایط کنونی بخش اعظمی از کالاها و محصولات از طریق حمل و نقل جاده ای و به وسیله رانندگان خودروهای سنگین صورت می گیرد، حال اگر این فرآیند دچار مشکلات شود، نمی توان تبعات آن را به سرعت مدیریت کرد.

وزارت صمت و وزارت راه و شهرسازی باید نسبت به رفع مشکلات رانندگان خودروهای سنگین اقدام کنند

رضایی کوچی ادامه داد: وزارت صمت و وزارت راه و شهرسازی به عنوان متولیان حوزه حمل و نقل باید نسبت به رفع مشکلات رانندگان خودروهای سنگین اقدام کنند، در سال گذشته شاهد بودیم که مشکلات این قشر از جمله تأمین سوخت، تجهیزات و لاستیک موجب بروز اعتراضاتی شد، از این رو مسئولان باید بازار را به گونه ای مدیریت کنند تا رانندگان در تأمین تجهیزات مورد نیاز دچار مشکل نشوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: وضعیت آشفته بازار لاستیک ناشی از خلاء نظارتی دستگاه های متولی بوده و این مسئله راه را برای فعالیت دلالان و سوداگران باز کرده است، بنابراین باید به صورت جدی با تخلفات برخورد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار