طی هفته‌های اخیر و در پی اعلام دستگیری دو تن از اعضای شورای هفت نفره شهر صدرا به جرم فساد،دیگر اعضای شورای شهر صدرا در یکصد و هفتاد و سومین جلسه این نهاد بصورت دسته جمعی از عضویت در شورای پنجم این شهر جدید استعفا کردند.
کد خبر: ۹۰۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵ 19 September 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:در هفته‌های گذشته بر اساس اعلام دستگیری دو نفر از اعضای شورای شهر صدرا به جرم فساد از سوی رئیس کل دادگستری استان فارس و همچنین دو تن دیگر از اعضا به دلیل فراهم کردن مقدمات فساد و مشارکت در جرم، پرونده اکنون تحت نظارت قضایی از سوی بازپرس ویژه است.

در این راستا دیگر اعضای شورای شهر صدرا نیز طی نامه‌ای به فرمانداری شهرستان شیراز از سمت خود استعفا کردند و در این نامه آمده است که در راستای ایجاد رفاه عمومی و همچنین ایجاد بستر مناسب برای رشد و توسعه پایدار شهری ،صدرا به شیراز الحاق شود، خبرگزاری فارس نسبت به صحت و سقم این موضوع، ماجرا را از مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز پیگیری کرد.

حکمت، دریافت نامه استعفای اعضای شورای شهر صدرا از سوی فرمانداری شهرستان شیراز را تایید کرد و به خبرنگار فارس گفت: فرماندار شیراز پس از دریافت استعفانامه اعضای شورا شهر صدرا، اعضا را به فرمانداری احضار کرده‌است که فردا یکشنبه پس از برگزاری جلسه و بررسی موضوع، نتیجه اعلام خواهد شد.

در این نامه‌ که به امضای اعضای مستعفی رسیده است ضمن درخواست استعفا پیشنهاد کرده‌اند که شهر صدرا به شیراز الحاق شود.که بر این اساس و در صورت الحاق، وجود شورا و شهرداری مستقل برای صدرا منتفی خواهد شد.

صدرا در فاصله حدود ۲۰ کیلومتری شمال غرب شیراز اوایل دهه ۱۳۷۰ برای سکونت افراد در نزدیکی کلانشهر شیراز بنا نهاده شد و بنا بر اعلام مسوولان این شهر جدید، هم‌اینک بیش از یکصد هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب ها: شورای شهر ، صدرا ، استعفا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار