سرپرست تیم فوتبال بعثت کرمانشاه گفت: بدنبال این هستیم که اگر امکانپذیر باشد امتیاز یک تیم دسته اولی یا دسته دومی را بخریم.
کد خبر: ۹۰۱۳۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷ 20 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،کیومرث لرستانی ، بااشاره به سقوط تیم بعثت به لیگ دسته سوم فوتبال کشور، در خصوص آخرین وضعیت این تیم، اظهار کرد: طی هفته‌های گذشته مذاکراتی را با چند تیم دسته اولی و دومی داشتیم که بتوانیم امتیاز آنها را بخریم.

وی تصریح کرد: متاسفانه این مذاکرات تاکنون نتیجه نداشته، چراکه به هیچکدام از تیم‌هایی که با آنها صحبت کردیم اجازه خروج امتیاز تیم از استانشان را نمی‌دهند.

سرپرست تیم فوتبال بعثت کرمانشاه اضافه کرد: با این وجود کار سختی برای اینکه بتوانیم امتیاز یک تیم دسته اولی یا دسته دومی را بگیریم، در پیش داریم.

وی تاکید کرد: تا نیمه‌های مهر تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم امتیاز یک تیم را بخریم، اما اگر نشد هم با تیم امید بعثت که درحال حاضر در رقابت‌های لیگ دسته اول حضور دارد، به حضورمان در رقابت های لیگی ادامه می‌دهیم.

لرستانی یادآورشد: تیم فوتبال بزرگسالان بعثت کرمانشاه به احتمال زیاد در رقابت‌های لیگ دسته سوم حضور پیدا نکند، چراکه علاوه بر طولانی بودن لیگ، هزینه‌های حضور در آن نیز بالاست و به صرفه نیست که بخواهیم در آن شرکت کنیم.

وی گفت: در رقابت‌های فصل گذشته لیگ دسته دوم، تلاش زیادی کردیم که در لیگ بمانیم، اما متاسفانه مجموعه ای از عوامل باعث شد تا نتوانیم در این لیگ بمانیم و تیم سقوط کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار