نماینده مرودشت گفت: ترامپ باید بداند که ما هیچگاه مذاکره‌ای با آمریکا نخواهیم داشت؛ زیرا ایالات متحده دشمن قسم خورده جمهوری اسلامی است و فقط به دنبال تامین منافع خود بوده و این مسئله نیز در برجام برای همگان مشخص شده است.
کد خبر: ۹۰۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷ 20 September 2020

به گزارش تابناک فارس: جلال رشیدی به اظهارات ترامپ مبنی بر اینکه «پس از پیروزی در انتخابات آمریکا به مذاکره با ایران می‌پردازد» اشاره کرد و گفت: ترامپ در این ماه‌های اخیر برای چندمین بار مسئله مذاکره با ایران را مطرح کرده که به اعتقاد من این موضوع جز بهره‌برداری تبلیغاتی در کارزار انتخاباتی آمریکا مصرف دیگری ندارد.

وی در ادامه افزود: ترامپ باید بداند که ما هیچگاه مذاکره‌ای با آمریکا نخواهیم داشت؛ زیرا ایالات متحده دشمن قسم خورده جمهوری اسلامی است و فقط به دنبال تامین منافع خود بوده و این مسئله نیز در برجام برای همگان مشخص شده است.

نماینده مردم مرودشت تاکید کرد: ترامپ و جوبایدن به هر وسیله‌ای متوسل می‌شوند تا آراء مردم را جلب کنند که از این طریق بتوانند وارد کاخ سفید شوند؛ بنابراین اینکه گاه و بیگاه یک تزی از سوی هر دو نامزد مطرح می‌شود؛ قطعا برای پیشبرد اهداف شخصی‌شان هستند.

این نماینده مردم با اشاره به اینکه عده‌ای در داخل کشور نباید به پیروزی فلان شخص دلخوش کنند، اظهار کرد: اینکه عده‌ای بخواهند متصور شوند که اگر فلان شخص یا بهمان شخص در انتخابات آمریکا پیروز شود وضعیت اقتصادی ما بهبود پیدا می‌کند بی‌شک خیال واهی بوده، زیرا این ها راهبردشان را در قبال ایران هیچگاه تغییر نمی‌دهند.

وی در ادامه افزود: هر شخصی در انتخابات آمریکا پیروز شود فرقی برای کشورمان نمی‌کند؛ بنابراین ما باید براساس مصالح و منافع خود سیاست‌هایمان را دنبال کنیم، زیرا هیچ وقت دشمنان خیر ملت ما را نمی‌خواهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار