رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس در پایان از آغاز ثبت‌نام علاقه‌مندان به زیارت نیابتی توسط کارکنان ستاد بازسازی عتبات عالیات مستقر در کربلا خبر داد و یادآور شد: به دلیل شرایط کرونایی امسال و عدم امکان حضور زوار در عتبات عالیات علاقه ‌مندان می‌توانند جهت زیارت نیابتی ثبت‌نام کرده و در ساعتی خاص در روز اربعین شاهد این زیارت نیابتی از سوی کارکنان ستاد بازسازی عتبات مستقر در کربلا باشند.
کد خبر: ۹۰۱۴۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱ 20 September 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:اسکندر قاسمی بعدازظهر امروز در نشست اربعین حسینی اظهار داشت: سال گذشته، استان فارس ۶۸ موکب را با ظرفیت پذیرش و خدمات‌رسانی به یکصد هزار نفر زائر در هر شبانه‌روز در اربعین تحت پوشش داشت.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با اشاره به شرایط خاص امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، گفت: با توجه به دستورالعمل‌های صادر شده به دلیل شیوع کرونا، امسال اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و موکب‌های تحت پوشش ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس که از ابتدای شیوع این ویروس اقدامات بسیاری را در حوزه‌های مختلف انجام داده‌اند امروز نیز در آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به مردم در نقاط مختلف استان هستند.

وی تهیه اقلام بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده و البسه بهداشتی را از جمله این اقلام دانست و گفت: این موکب در قالب موکب سلامت در ایام ماه صفر و همزمان با اربعین حسینی نیز خدمات خود را ارائه خواهد کرد.

موکب مهربانی، یکی دیگر از موکب‌هایی است که قاسمی از آن نام برد و اظهار داشت: این موکب با تهیه ۱۸ هزار بسته معیشتی جهت توزیع میان نیازمندان در ماه صفر تشکیل شده و آماده خدمت‌رسانی به محرومان است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس، در ادامه از شکل‌گیری موکب پویش مهر اربعین نیز خبر داد و گفت: این موکب نیز نسبت به جمع‌آوری و تهیه بسته‌های تحصیلی برای دانش‌آموزان نیازمند با توجه به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید اقدام می‌کند.

موکب حرم عشق، آخرین موکبی است که قاسمی به آن اشاره کرد و افزود: به جهت جمع‌آوری نذورت مردم برای ساخت صحن جدید حرم مطهر امام حسین(ع) که در کربلا در حال ساخت است، موکب حرم عشق شکل گرفته و جا دارد که مردم شریف دیار فارس نذورات خود را برای ساخت این حرم مطهر و همچنین صحن مطهر حضرت زینب (س) پرداخت کنند.

وی در پایان از آغاز ثبت‌نام علاقه‌مندان به زیارت نیابتی توسط کارکنان ستاد بازسازی عتبات عالیات مستقر در کربلا خبر داد و یادآور شد: به دلیل شرایط کرونایی امسال و عدم امکان حضور زوار در عتبات عالیات علاقه ‌مندان می‌توانند جهت زیارت نیابتی ثبت‌نام کرده و در ساعتی خاص در روز اربعین شاهد این زیارت نیابتی از سوی کارکنان ستاد بازسازی عتبات مستقر در کربلا باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار