نماینده مردم شیراز در مجلس گفت:در بخش کشاورزی نیز ظرفیت های خوبی داریم ولی متاسفانه نتوانستیم با بهره گیری بیشتر، سهمی در تکمیل زنجیره صنایع غذایی داشته باشیم.
کد خبر: ۹۰۱۴۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶ 20 September 2020

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:جعفر قادری؛ نماینده مردم شیراز در مجلس با تاکید بر اینکه خطوط ریلی از مبدا شیراز به بندرعباس، شیراز، اهواز، گلگهر، بوشهر، عسلویه باید تکمیل شود افزود: بانک ها و به ویژه دولت باید کمک کند تا با ارائه تسهیلاتی ساخت این خطوط ریلی تکمیل و به سرانجام برسد.

وی به لزوم اتصال خط ریلی شیراز - اصفهان به یکی از بنادر کشور اشاره کرد و افزود: برای اجرای طرح های اقتصادی و عمرانی به منابع آبی نیازمندیم، با تعریف برخی از طرح های انتقال آب، تاکید داریم که باید از ظرفیت بخش های دولتی و خصوصی نیز استفاده کنیم.

قادری بیان کرد: علیرغم اینکه توانمندی های استان در استفاده از ظرفیت های معدنی بالاست ولی سهم مان در تولیدات صنعتی منتهی به بخش معدن در وضعیت مطلوبی نیست.

وی عنوان کرد: در بخش کشاورزی نیز ظرفیت های خوبی داریم ولی متاسفانه نتوانستیم با بهره گیری بیشتر، سهمی در تکمیل زنجیره صنایع غذایی داشته باشیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تولید دارو و تجهیزات پزشکی از دیگر ظرفیت های موجود در شیراز است که با حمایت و همراهی بیشتر دولت و بخش خصوصی می تواند جایگاه خود به عنوان قطب پزشکی را حفظ کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار