با افزایش ۲۹ نفری مبتلایان به کرونا در آباده، وضعیت این شهرستان شمالی استان فارس از قرمز نیز فراتر رفته است .
کد خبر: ۹۰۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵ 20 September 2020

تابناک فارس به نقل از علم و فناوری: ویروس کرونا در آباده رکورد زد تا با این اتفاق وضعیت این شهرستان از حالت قرمز و بحران فراتر رود .

زین العابدین نیک مرام، فرماندار شهرستان آباده در خصوص تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان آباده اظهار داشت: متاسفانه رکورد تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان آباده در 24 ساعت شکسته شد و در این 29 نفر جدید در این شهرستان به کووید 19 مبتلا شده اند .

وی ادامه داد: با افزایش 29 نفری مبتلایان به کرونا در آباده، وضعیت این شهرستان شمالی استان فارس از قرمز نیز فراتر رفته است .

فرماندار شهرستان آباده از مردم شهرستان فهیم آباده درخواست کرد: باتوجه به شرایط شهرستان لزوم رعایت نکات و گروتکل های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شست و شوی مداوم دست ها و پرهیز از حضور در تجمعات برای همگان ضروری می باشد .

 دکتر علی اکبری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به مرگ 12 هم استانی دیگر، مجموع فوتی های کرونا از ابتدا تا ظهر امروز، 30 شهریورماه 1399 را 937 نفر اعلام کرد و گفت: تاکنون طبق آزمایش های انجام شده ابتلای 49 هزار و 656 نفر در استان فارس به قطعیت رسیده است .

همچنین طبق اعلام دکتر سارا سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمار مبتلایان و فوتی ها در کشور درحالی اعلام کرد که با افزایش محسوسی نسبت به چند روز گذشته روبرو هستیم .

طبق اعلام وی در 24 ساعت گذشته 3 هزار و 97 نفر جدید در کشور به کرونا مبتلا شده و 183 نفر جدید در اثر این ویروس جان باختند تا مجموع مبتلایان و فوتی های کرونا به ترتیب به 422 هزار و 140 نفر و 24 هزار و 301 نفر رسیده است .

برچسب ها: کرونا ، آباده ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار