معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه موارد مختلفی در شهریور در شیوع کرونا نقش داشتند که مهم ترین آن مسافرت ها بوده است، خاطرنشان کرد: پیک بعدی حدود ۱۵ روز دیگر به استان فارس می رسد.
کد خبر: ۹۰۱۷۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴ 21 September 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«محمد رحمانیان»، امروز (دوشنبه ۳۱ شهریور) با اشاره به اینکه تا کنون بیش از ۵۰ جلسه ستاد شهرستانی مقابله با «کرونا» در شهرستان جهرم برگزار شده است، گفت: همچنین تعداد ۵۰۰ جلسه فرعی در این زمینه در جهرم برگزار شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه ۵۰ درصد نمونه های گرفته شده از بیماران در جهرم مثبت است، افزود: این عدد نسبت به سایر مناطق کشور بالا است.

 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای مهرماه یک پزشک فوق تخصص ریه در جهرم مشغول به فعالیت می شود، بیان کرد: مجموعه کادر بهداشت و درمان زحمات سخت و طاقت فرسایی را متحمل می شوند که لازم است نیازهای آنها و مجموعه علوم پزشکی تامین شود.

 

رحمانیان با اشاره به انکهی در خصوص تامین تجهیزات، وزارت بهداشت حمایت خوبی داشته است، خاطرنشان کرد: در بحث توزیع سی تی اسکن در استان فارس اتفاقی رخ نداده است.

 

«عبدالرسول همتی» نیز گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، دانشگاه علوم پزشکی جهرم کارش را به بهترین نحو انجام داده است اما اکنون اکثر کشور دچار شرایط بحرانی هستند و باید ما نیز منتظر این بحران بوده و البته آمادگی برای مقابله با آن را نیز داشته باشیم.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه موارد مختلفی در شهریور در شیوع کرونا نقش داشتند که مهم ترین آن مسافرت ها بوده است، خاطرنشان کرد: پیک بعدی حدود ۱۵ روز دیگر به استان فارس می رسد.

 

وی بیان کرد: از معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جهرم می خواهم که همکاری بیشتری در خصوص سیستم گزارش دهی داشته باشند.

 

حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امام جمعه جهرم نیز نیز در این جلسه ضمن تشکر از تلاش های عوامل ستاد مقابله با بیماری «کرونا» در شهرستان جهرم، گفت: برای برخورد و تذکر در خصوص مقابله با کرونا باید به نرمی مردم را متوجه این مهم کرد که تنها با رعایت کردن مسائل و پروتکل های بهداشتی می توانند بر بیماری کرونا غلبه کنند.

 

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، جهرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار