نماینده فسا گفت با اشاره به صحبت‌های رئیس‌جمهور فرانسه درباره اقدام نشریه شارلی ابدو مطرح کرد: اهانت به ساحت مقدس و اعظم پیغمبر اکرم (ص) آزادی بیان نیست، بلکه نشانگر نهایت نگرانی غرب از نفوذ و گسترش اسلام ناب محمدی (ص) و روحیه مقاومت در جهان است.
کد خبر: ۹۰۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 21 September 2020
به گزارش تابناک فارس: حجت‌اله فیروزی با اشاره به اظهارات مکرون درباره بازنشر کاریکاتورهای موهن به پیامبر اکرم(ص) در هفته نامه فرانسوی "شارلی ابدو" گفت: اقدام اخیر نشریه شارلی ابدو در توهین به پیامبر اسلام (ص)، خلاف اصول اخلاقی و حتی اصول حرفه‌ای آزادی بیان است.
 
نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان از گسترش اسلام در جهان نگران هستند،تاکید کرد: شکل گیری تروریسم دینی و نتیجه ترس و واهمه غرب از رشد اسلام‌گرایی و ابلاغ پیام رحمت الهی است.
 
فیروزی ادامه داد: توهین پر از عناد و کینه نشریه غربی به چهره نورانی و مقدس حضرت رسول اکرم(ص) قلب صدها میلیون مسلمان و آزاده جهان را آزرده و خوی شیطانی و اسلام ستیزی و جهالت مدرن غرب را برملا کرده است.
 
عضو مجمع نمایندگان استان فارس با بیان اینکه  حرکات زشت و ناپسند استکبار جهانی موج اسلام خواهی و گرایش به معنویت و فطرت انسانی را کم فروغ نمی کند،مطرح کرد: ترویج اسلام‌هراسی در غرب ترفند استکبار جهانی برای انحراف افکار عمومی از مسائل مهم مسلمانان از جمله فلسطین است.
 
این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه غربی‌ها سیاست و استراتژی جداگانه‌ای از آزادی را برای خود ترسیم کرده اند،تاکید کرد:باید در مقابل  سیاست های پلید اسلام‌ستیزانه غرب که با بازیچه قراردادن آزادی بیان از آن سواستفاده می کنند،ایستاد.
 
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه ملت‌های مسلمان هرگز سکوت نخواهند کرد تا چند کشور که دم از حقوق بشر می‌زنند؛ به دین و مقدسات اسلام توهین کنند،تاکید کرد:وظیفه همه آزادیخواهان جهان و همه ادیان ابراهیمی است که در کنار مسلمانان جهان مقابله کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار