سهرابی با اشاره به اینکه شهدا رفتند و از جان خود گذشتند تا آرامش کنونی را شاهد باشیم، گفت: همه امنیت، عزت و آرامش کنونی به خاطر جانفشانی شهدا و ایثارگران است.
کد خبر: ۹۰۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ 22 September 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «صابر سهرابی»، امروز (سه شنبه 1 مهر) در دهمین جلسه «سه شنبه های تکریم» استان فارس که به صورت مجازی و با حضور خانواده شهید «مجید شجاعی» از شهرستان کازرون برگزار شد، گفت: طرح ملی «سه شنبه های تکریم»، چند ماهی است که توسط ستاد کانون ها و وزارت فرهنگ راه اندازی شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه با توجه به بیماری کرونا به صورت مجازی عرض سلام خواهیم کرد، تاکید کرد: آنچه که شهدای عزیز انجام دادند قابل وصف به وسیله زبان و قلم نیست.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با یادآوری این مطلب که شهدا رفتند و از جان خود گذشتند تا آرامش کنونی را شاهد باشیم، یادآور شد: همه امنیت، عزت و آرامش کنونی به خاطر جانفشانی شهدا و ایثارگران است.

وی با اشاره به اینکه همواره شهدا به موضوع توجه به فرامین اسلام و تبعیت از ولایت فقیه تاکید کردند و در وصیت های خود آوردند، تاکید کرد: وصیت این عزیزان را باید سرمشق کار خود قرار دهیم.

سهرابی با اشاره به اینکه شهدا کاری کردند که در وصف نمی گنجد، اضافه کرد: ما وظیفه داریم به آنان خدمت کنیم و عرض ادب به خانواده شهدا داشته باشیم و امیدوارم خانواده شهدا ما را دعا کنند و مورد راهنمایی های خود قرار دهند.

بر اساس این گزارش در ادامه، «مهدی هنرجویان» از یادگاران دفاع مقدس و فرزند شهید «ابراهیم آب شیرینی (هنرجویان)» از کارمندان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بود که در سال 1360 به فیض شهادت نائل شد هم به مناسبت هفته دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

خاطر نشان می شود،‌ دهمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس، همزمان با هفته دفاع مقدس و بزرگداشت چهلمین سالگرد این ایام، طی دیدار «محمدرضا بشارتی»، مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید رجایی» مسجد «حاج قنبر نیاکان» با خانواده شهید «مجید شجاعی» و با حضور حجت الاسلام «محمد صباحی»، امام جمعه کازرون و «داریوش دهقان»،‌ فرماندار این شهرستان و سایر مسئولین محلی برگزار شد که با حضور مجازی حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس همراه بود و از خانواده شهید تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/130

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار