رئیس اداره نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با اشاره به کشف مقادیری عایق رطوبتی تقلبی در ۲ شهرستان فارس، گفت: پرونده این تخلف به تعزیرات حکومتی فارس ارجاع شده است.
کد خبر: ۹۰۲۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸ 22 September 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:رئیس اداره نظارت برکالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با اشاره به کشف مقادیری عایق رطوبتی تقلبی در ۲ شهرستان فارس، گفت: پرونده این تخلف به تعزیرات حکومتی فارس ارجاع شده است.
فرشاد فرهادی گفت: با هدف افزایش نظارت بر بازار عایق‌های رطوبتی، سازمان صمت و اداره کل استاندارد و تعزیرات حکومتی و انجمن صنفی کارفرمایی عایق‌های رطوبتی تفاهمنامه‌ای را امضاء و مبادله کردند.
وی ادامه داد: براساس این تفاهمنامه، تاکنون ۴ مرحله گشت مشترک با حضور نمایندگان دستگاه‌های امضاء کننده تفاهمنامه در شهرستان‌های شیراز و مرودشت برگزار و منجر به بازرسی از ۳۰ واحد صنفی مرتبط شده است.
فرهادی خاطرنشان کرد: در این بازدیدها، برای ۶ واحد صنفی به دلیل فروش عایق‌های رطوبتی فاقد استاندارد پرونده تقلب به ارزش بیش از یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی فارس ارجاع شده است.
رئیس اداره نظارت بر کالا و خدمات سازمان صمت فارس، با اشاره به استمرار نظارت‌ها و گسترش آن در دیگر شهرستان‌های استان، گفت: نمونه برداری از ۱۳ عایق رطوبتی موجود در مراکز عرضه این کالا نیز انجام و نمونه‌ها برای تایید کیفیت و اصالت کالا به آزمایشگاه ارسال شده است.
فرهادی با بیان اینکه در فارس ۲ واحد تولید عایق‌های رطوبتی فعال است، خاطرنشان کرد که این واحد‌ها توان تامین نیاز‌های داخلی استان را دارد و حتی به سایر استان‌ها نیز صادرات انجام می‌دهند.
این مقام مسئول از شهروندان درخواست کرد که هنگام خرید عایق‌های رطوبتی به کد ۱۰ رقمی استاندارد درج شده روی کالا توجه داشته و برای استعلام اصالت، این کد را به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کنند.

برچسب ها: کشف ، عایق رطوبتی ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار