نماینده ممسنی و رستم گفت: با بررسی فعالیت نمایندگان در نطق ها و دعوت وزرا و غیره متوجه می شویم که موضع مجلس نسبت به گرانی های لجام گسیختگی و مشکلات کشور، انتقادی است.
کد خبر: ۹۰۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰ 22 September 2020
به گزارش تابناک فارس: مجید انصاری با اشاره به اینکه باید بپذیریم که مجلس و  نمایندگان به هیچ‌وجه نمی‌توانند پیگیر امور اجرایی باشند، می‌افزاید: نمایندگان به عنوان ناظر باید به دقت مشکلات را نظارت کنند.
 
سخنگوی مجمع نمایندگان استان فارس در ادامه با اشاره به اینکه با وجود مشکلاتی که مجلس یازدهم با آن مواجه بود نمایندگان توانستند بر اساس نیاز جامعه و موضوعات معیشتی و مسکن طرح های دو الی سه فوریتی را مطرح کنند ادامه می دهد: نمایندگان جهت بررسی موضوعات در بخش ها و حوزه های مختلف در مرحله نخست باید به بررسی نکات و مشکلات وزارتخانه ها بپردازند تا بتوانند در جریان امور قرار بگیرند.
 
انصاری با بیان اینکه مشکلات متعدد و فراوان کشور باعث شده که مردم به مجلس امید داشته باشند که این مهم سبب افزایش حجم کار مجلس شده است می‌گوید: اگرچه نمایندگان علاقمندند که جهت برطرف کردن مشکلات به بعضی از بخش ها و به صورت تخصصی تمرکز کنند اما شرایط و اتفاقاتی که خواسته یا ناخواسته رخ می‌دهد باعث می شود که این اتفاق با سرعت کند پیش رود.
 

نماینده ممسنی ورستم با اشاره به اینکه نباید انتظارات افراد را به گونه‌ای بالا ببریم که مردم و جامعه انتظار ایجاد معجزه در صد روز داشته باشند تصریح می کند: اما می توان اقداماتی انجام داد که به تبع آن مردم از مجلس انقلابی انتظار ریل گذاری های مناسب و برداشتن گام های مناسب داشته باشند.

انصاری با اشاره به اینکه نمایندگان هم از وضعیت بوروکراسی های اداری و حجم زیاد حواشی تحمیل شده و جلسات مختلف هم ناراضی اند می گوید: با توجه به اینکه آهنگ آئین نامه داخلی مجلس چندان به گوش بعضی افراد خوش نمی نوازد  اما معتقدم مجلس یازدهم در مسیر مناسبی گام بر می دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار