نماینده آباده و بوانات با بیان اینکه ملت ایران نباید زیر فشار و زیاده‌خواهی‌ غربی‌ها بروند، گفت: دولت فعلی آمریکا به دنبال این است که با سواستفاده از برجام علیه جمهوری اسلامی و فعال کردن مکانیسم ماشه،مجدد تحریم‌های سازمان ملل را احیا کند؛ اگر دولت به توانمندی‌های داخلی اتکا کرده و چشم خود را از غربی‌ها ببندد، نگاه به درون و ظرفیت‌های داخلی ایران ،پاسخگوی نیازهای کشور خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ 22 September 2020
به گزارش تابناک فارس: رحیم زارع با اشاره به تحریم ها و فشارهای اقتصادی برای نا امید کردن مردم ایران گفت:فشارهای اقتصادی به‌عنوان تنها اهرم باقیمانده در دست دشمن  بوده  تا از این طریق به‌دست خود آنچه آمریکا و اروپا می‌خواهند تقدیمشان کنند.
 
وی با بیان اینکه متاسفانه همچنان شاهد هستیم که اروپایی‌ها به تعهدات جزئی خود نیز عمل نمی‌کنند،مطرح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به طور مکرر در سخنرانی‌هایی که با ملت ایران و همچنین گفت و گوهایی که با دیپلمات‌های مذاکره داشتند، همواره بدبینی خود را نسبت به طرف غربی اعلام ‌کردند.

 

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه ترامپ با خروج از برجام و پیگیری سیاست"فشار حداکثری" به دنبال این بود که ایران را پای میز مذاکره بنشاند، خاطرنشان کرد: دشمن از تمام ابزارهای ممکن خود استفاده کرد، لذا اگر دولتمردان واقعا درس بگیرند و دشمن از رفتار و گفتار آنها هیچ نشانی از استیصال و عقب‌نشینی دریافت نکند؛ عقب‌نشینی خواهد کرد.
 
زارع با اشاره به اینکه حسن‌نیت جمهوری اسلامی ایران از نخستین روزهای مذاکره برای جهانیان اثبات شده است،تصریح کرد: در این مدت هرجا جمهوری اسلامی ایستادگی کرد و به‌ جای خودباختگی، راهبرد "مقاومت فعال" را در دستور کار قرار داد،پیروز میدان بود
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار