ارجمند گفت: با فوت یک بیمار جدید کرونایی در شهرستان جهرم، شمار جان باختگان ناشی از این بیماری به ۸۰ نفر افزایش پیدا کرد.
کد خبر: ۹۰۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ 24 September 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سیدمجید ارجمند»  با اشاره به آخرین وضعیت بیماری «کرونا» در شهرستان های جهرم و خفر تا روز چهارشنبه دوم شهریور ماه، گفت: با شناسایی ۲۶ مورد جدید بیماری «کرونا» در شهرستان های جهرم و خفر شمار مبتلایان به این بیماری تا کنون به سه هزار و ۲۹۷ نفر رسیده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به آمار بیماران به تفکیک شهرستان های جهرم و خفر، افزود: ‌از این تعداد ۲ هزار و ۵۱۴ بیمار مربوط به شهرستان جهرم و ۳۱۰ نفر نیز از اهالی خفر بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه همچنین ۱۱۲ نفر در بخش کردیان و ۷۷ نفر در بخش سیمکان شهرستان جهرم در لیست مبتلایان به «کرونا» قرار دارند، بیان کرد: این در حالی است که ۲۸۴ بیمار نیز از دیگر شهرستان ها برای مداوا به مراکز درمانی شهرستان جهرم مراجعه کرده اند.

 

ارجمند با اشاره به اینکه نباید مراقبت در برابر این ویروس از نگاه مردم کم اهمیت جلوه شود، عنوان کرد: ویروس «کرونا» می تواند از یک انسان به شمار زیادی از افراد منتقل شود.

 

وی به تست های گرفته شده از بیماران مشکوک به «کرونا» در سه مرکز تشخیص این بیماری در سطح شهرستان جهرم اشاره کرد و گفت: از ابتدای شیوع «کرونا» تا کنون تعداد ۱۰ هزار و ۱۱۶ تست از بیماران گرفته شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به فوت یک بیمار جدید کرونایی، اظهار کرد: این بیمار یک خانم ۶۶ ساله از اتباع خارجی ساکن جهرم بوده است که با فوت وی شمار جان باختگان ناشی از «کرونا»‌در شهرستان جهرم به ۸۰ نفر افزایش پیدا کرد.

 

 

وی خودمراقبتی را تنها راه پیشگیری از ابتلا به «کرونا» دانست و تصریح کرد: مراجعه به موقع به پزشک برای درمان بيماری كرونا بسيار حائز اهميت است.

 

ارجمند در پایان خواستار رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی مردم شد و عنوان کرد: همچنان از مردم تقاضا داریم پروتكل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، حفظ فاصله فيزيكی را موكدا رعايت كرده و از سفرهای غیر ضروری نیز به جد پرهیز کنند.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار